Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Växlar mellan sprinten i tour de ski och masterchef Australien.

Tanken är att det ska städas och ses på backhoppning efter det. Tänkte börja ett nytt matliv imorgon så ska städa bort en del från frys och skafferi samt anteckna vad som finns så jag kan äta ur frysen nu i januari. Blir förmodligen mycket jobba hemma så tänkte passa på. Behöver komma igång med träningen också.
 
Börjar vakna till efter gårdagen, vi firade traditionsenligt med bubbel i bubblet och där blev vi kvar till halv två, pratandes om allt och inget. Bästa utökade familjen ❤ Kompisarna med fyrverkerirädda hunden kom inte så jag la Ville som var rätt trött i tv-rummet med die hard på Tv:n och ett tugg ben. Men det var inga raketer som hördes hos oss, vi så lite färger över trädtopparna men det var allt.
God mat, kräftskagen till förrätt, hjortsadel och hasselbackspotatis till varmrätt och vanilj och chokladpannacotta till efterrätt. En liten wiskey också 😇
20211231_222909.jpg
 
Ska bara lämna in 2-3 sidor men sådana uppgifter är så himla svåra för mig, jag får skrivkramp :p Ska leta reda på referenslitteraturen och knyta ihop säcken men först ska jag nog fixa kattlådorna. Eller tömma barnets rum på leksaker. Eller nåt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
804
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp