Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag började det nya året med att vakna av smärta i munnen och kinden som är himla svullen. Har även problem att svälja. Inga värktabletter jag har hjälper.
Ringde i panik 1177 som tyckte jag skulle ringa akuttandläkaren. Så gör det när dom öppnat.
Jag är inte bra på att hantera smärta, blir rädd. Så hoppas på att tandläkaren kan lugna mig.
 
Gott nytt år 🎉

Maten igår blev jättegod men vi glömde bort efterrätten :o gick direkt på ost och kex, var gott det också. Så vi ska äta efterrätten idag innan kompis åker hem/till jobbet :d nyårsafton blev helt perfekt, vi pratade, skrattade och spelade bingolotto(tyvärr utan vinst). Det smällde inte så mycket så katterna reagerade inte direkt. Lillkatten blev lite orolig precis vid 12 men jag lyfte upp henne och visade, genast lugn igen och hon var så fascinerad med stooora ögon :laugh:

Nu surfar jag lite och har redan hunnit banna katterna, de kan vänta 1 timme innan de börjar väcka kompis med rejs och hoppande på henne i min åsikt :crazy::cautious: Lilla herrn lyssnar bra och Lillkatten letar nu sina bollar... Hon har inte upptäckt jag brukar gömma de under kudden :angel:
 
Jag började det nya året med att vakna av smärta i munnen och kinden som är himla svullen. Har även problem att svälja. Inga värktabletter jag har hjälper.
Ringde i panik 1177 som tyckte jag skulle ringa akuttandläkaren. Så gör det när dom öppnat.
Jag är inte bra på att hantera smärta, blir rädd. Så hoppas på att tandläkaren kan lugna mig.
Håller tummarna för att det går bra. Ja, det låter ju som om du behöver få det kollat, så ska det inte vara!
 
Hästarna utsläppta och de har varit lugna och fina inatt. Ingenting de hade sovit djupt när husse släckte ned igår kväll. Skönt för dem och speciellt då vi har en åring och en snart högdräktig Mamma mu ❤️ Men blir nog inte mycket gjort idag känner jag, sovit som en kratta och Kajsa fick jag sitta med tills klockan var över 1 innan hon slappna av och kunde gå och sova i datorstolen.
 
Vaken nu. Middagen igår blev ju lite av ett fiasko och nu är jag lite stressad för ska hinna hem till hästen och äta osv innan det blir mörkt (har en bit att åka härifrån där jag är). Tråkig start på året, men då kan det väl bara bli bättre 🤷‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
804
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp