Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu smäller det nästan konstant men Megara är inte alltför imponerad.

20211231_233222.jpg
 
Så är man i stugan för att slippa smällar men så skjuts det några stugor bort ändå 😅 Jaja, Bruce är inte så fasligt rädd. Han sa till dem på skarpen, sen stod han och kissade med hela skrevet nere i snön samtidigt som han morrade lääääääänge. Nu har han gjort sitt vaktpass och ligger nöjt under täcket igen.
 
Just nu önskar jag att alla som skjuter fyrverkerier får en exploderande raket i ansiktet :rage: Jag sitter med en rädd katt eftersom ett gäng kretiner i bostadsområdet har startat ett blitzkrieg. Det är så kraftigt att jag själv tycker det är obehagligt :mad:
Samma här. Det stod precis nedanför vårt hus och sköt som galningar. Väldigt konstigt att man får skjuta mitt i ett stort bostadsområde 🙃 Kajsa har iaf börjat lugna ner sig nu efter smått haft hjärtstillestånd. Ska se om hon vill lägga sig i mattes säng ❤️
 
Just nu önskar jag att alla som skjuter fyrverkerier får en exploderande raket i ansiktet :rage: Jag sitter med en rädd katt eftersom ett gäng kretiner i bostadsområdet har startat ett blitzkrieg. Det är så kraftigt att jag själv tycker det är obehagligt :mad:
Samma här!
Jag tycker alltid att veckorna kring nyår är jättejobbiga eftersom man aldrig vet var och när det smälls… jag tycker att det är skitläskigt att bli överraskad av höga smällar sådär. Även om jag vet att det kan hända så blir jag alltid lika chockad varje gång (med undantag för 12-slaget på nyårsafton) 😣
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
804
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp