Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och Ivanhoe!Alltså, denna och Kalle Anka, hur pantade traditioner vi svenskar har ibland
Maken berättade att missen som ändå drogats ner i år sprang och gömde sig under sängen. Han hämtade sig lite snabbare i år dock.Nu lider jag med alla djur
Samma här. Det stod precis nedanför vårt hus och sköt som galningar. Väldigt konstigt att man får skjuta mitt i ett stort bostadsområde Kajsa har iaf börjat lugna ner sig nu efter smått haft hjärtstillestånd. Ska se om hon vill lägga sig i mattes sängJust nu önskar jag att alla som skjuter fyrverkerier får en exploderande raket i ansiktet Jag sitter med en rädd katt eftersom ett gäng kretiner i bostadsområdet har startat ett blitzkrieg. Det är så kraftigt att jag själv tycker det är obehagligt
Samma här!Just nu önskar jag att alla som skjuter fyrverkerier får en exploderande raket i ansiktet Jag sitter med en rädd katt eftersom ett gäng kretiner i bostadsområdet har startat ett blitzkrieg. Det är så kraftigt att jag själv tycker det är obehagligt