Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Märkte idag att min stora reagerar på smällar, har haft henne 4,5 år och hon har inte reagerat såhär mycket innan :crazy:. Ponnyn tittade bara upp lite när det small mycket men inte mer än så, är ju väldigt bra att iaf den ena inte bryr sig. Underlättar nog med trygga grannar.

Vi klarade oss iaf från smällar på promenaden, största är skotträdd så det var väldigt bra. Brukar vara hyfsat lugnt här :)
 
Köpte en kastrull idag, och är så sjukt nöjd med den!
1640978262666.png

3L, och inte några j**a öron till handtag! utan ett skaft! perfa till pasta!
 
"Så blir du av med slemmet i halsen." Det här är en regelbundet återkommande artikel hos aftonbladet. Kan inte låta bli att fascineras ändå. Är det JÄTTEVANLIGT med kroniskt slem i halsen :confused:?? Artikeln är dessutom låst, så tydligen är det något som de tror kan locka många läsare..... :D
 
Märkte idag att min stora reagerar på smällar, har haft henne 4,5 år och hon har inte reagerat såhär mycket innan :crazy:. Ponnyn tittade bara upp lite när det small mycket men inte mer än så, är ju väldigt bra att iaf den ena inte bryr sig. Underlättar nog med trygga grannar.

Vi klarade oss iaf från smällar på promenaden, största är skotträdd så det var väldigt bra. Brukar vara hyfsat lugnt här :)
Missade detaljen att promenaden var med hundarna, såg lite otydligt ut :angel:

Nu har det börjat smälla lite här, är någon som skjuter upp ett gäng då och då... så nu gömmer sig största hunden i badrummet :crazy:.
Så onödigt påfund att skjuta upp plast och annat, tycker att vi borde kommit längre nu. Jag tycker visserligen att det kan vara lite fint men borde finnas andra substitut som inte gör lika mycket skada.
 
Happ. Här började de smälla mitt på dagen så två hästar i trakten är ute på rymmen :(.

Själv har jag och sambon hittills haft en trevlig em/kväll med brorsan och hans familj som vi ätit god 3-rätters med :d och sett Grevinnan och betjänten innan de åkte då brorsan jobbar inatt. Nu sitter jag och sambon och myser i soffan och ser på Farmen; 20- årsjubileum och dricker prosecco, ätit lite ost och oststänger :). Sambon och katterna har även ätit en hummer, ja kissarna fick även smaka på entrecote med :D🥳.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
804
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp