Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade inte haft nÄgot emot det, det gÄr ju liksom över Ätminstone. SÄ hÀr blir man ju osÀker i nÀstan 12 timmarIngen har skjutit en enda raket eller smÀllt en smÀllare hittills. Brukar vara sÄ hÀr pÄ landet, men runt 12 lÀr det smÀllas, tyvÀrr men det fÄr man stÄ ut med.
Som kille skulle jag inte göra det.StÄr en kille pÄ parkeringen, nÄgra meter frÄn min bil, och skjuter raketer. VÄgar man gÄ ned och skÀlla ut honom?
RÀtt less pÄ att bo hÀr nu.
AlltsÄ, denna och Kalle Anka, hur pantade traditioner vi svenskar har iblandAlltsÄ Grevinnan och betjÀnten roar mig fortfarande
Vi delar denna med betjÀnten med tyskarna tydligenAlltsÄ, denna och Kalle Anka, hur pantade traditioner vi svenskar har ibland
Hon Àr duktig, bÄda Àr jÀttebraJag beundrar grevinnans skÄdespeleri, jag skulle definitivt inte kunna hÄlla ansiktet
SÄ fint fÀrgmönster hon har!Visa bifogad fil 83088
Kajsa Kassler har Àtit rÄ oxfilé och nu tigger hon mer av Mattes kvarlÀmnade mat men se sÄ fint hon sitter
Jag kan spela grevinnan! Alternativt kattenJag beundrar grevinnans skÄdespeleri, jag skulle definitivt inte kunna hÄlla ansiktet
MÀrkligt att vi och de gör det men inte britternaVi delar denna med betjÀnten med tyskarna tydligen
Ălskar nĂ€r Von Shinder ska skĂ„la och skjuter drickat upp i luften sĂ„ det kommer som regnJag beundrar grevinnans skĂ„despeleri, jag skulle definitivt inte kunna hĂ„lla ansiktet
Som kvinna brukar jag kunna skÀlla ut mÀn, men ja.. Dumt att göra det nÀr jag Àr sjÀlv hemma.Som kille skulle jag inte göra det.
Full mÀn Àr sÄ lÀttkrÀnkta och har aldrig fel.
Jag gillar nĂ€r kameran sedan vĂ€nder sig sĂ„ att man ser att grevinnan reagerade ocksĂ„Ălskar nĂ€r Von Shinder ska skĂ„la och skjuter drickat upp i luften sĂ„ det kommer som regn