Var finns den att seÄter en pannkaka och tittar på säsong 5 av 9-1-1 som jag inte märkt att den kommit ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var finns den att seÄter en pannkaka och tittar på säsong 5 av 9-1-1 som jag inte märkt att den kommit ut
Disney +Var finns den att se
Menar du beatrix potter uppsättning av the royal ballet?Tittar på djurbaletten.
Haha kan försökaRulla in den i gladpack!
Får man det hos er? Jag läste precis ett fb-inlägg från min kommun att man "bara" får skjuta fyrverkerier mellan kl 22-02 på nyårsafton (också det för länge, om du frågar mig).Har ett bombfält utanför nu
Bor tyvärr mitt framför en ödetomt där de nu står och bombar på
Hahaha mest tacksam . Hoppas du inte gjort dig för illaSkryt lagom va
Får man säkert inte.Får man det hos er? Jag läste precis ett fb-inlägg från min kommun att man "bara" får skjuta fyrverkerier mellan kl 22-02 på nyårsafton (också det för länge, om du frågar mig).
I wish! Folk är hopplösa, man tycker ju att de själva borde känna lukten när de kommer tillbaka in i rummet, men tydligen inte.Men alltså va, blöjor lägger man väl direkt i en påse i en för blöjor dedikerad sophink?! Vare sig man har städhjälp eller inte. Skulle skämmas ihjäl.
Ingen har skjutit en enda raket eller smällt en smällare hittills. Brukar vara så här på landet, men runt 12 lär det smällas, tyvärr men det får man stå ut med.Stackars lilla vovven tycker inte att nyårsafton är något roligt för självklart har folk skjutit upp fyrverkerier redan nu, ett par stycken vid 16 tiden och halv sex tiden Det vore mycket enklare om folk kunde hålla sig till 12 slaget!
Bar in hennes filt och bädd in i duschen, det är åtminstone så långt bort från fönstren som möjligt