Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har absolut hatt på mig!

0BF71AAF-9834-4A67-954D-6A94C7BBE9BD.jpeg
 
Stackars lilla vovven tycker inte att nyårsafton är något roligt 🥺 för självklart har folk skjutit upp fyrverkerier redan nu, ett par stycken vid 16 tiden och halv sex tiden 🙄 Det vore mycket enklare om folk kunde hålla sig till 12 slaget!

Bar in hennes filt och bädd in i duschen, det är åtminstone så långt bort från fönstren som möjligt 💔
 
Men alltså va, blöjor lägger man väl direkt i en påse i en för blöjor dedikerad sophink?! Vare sig man har städhjälp eller inte. Skulle skämmas ihjäl.
I wish! 😅 Folk är hopplösa, man tycker ju att de själva borde känna lukten när de kommer tillbaka in i rummet, men tydligen inte.
I och för sig luktar det ju även om man stoppar varje blöja i påse och sedan i hink med lock, men inte lika överväldigande kanske.
 
Firar nyår i mina favorit pyjamasbyxor 😍 Passar mig utmärkt idag. Katterna är ordentligt rastade då de två äldre är skotträdda delux och gärna ligger och trycker inne i sovrummet när det skjuts . Hästarna fick gå in tidigare idag, lugnaste så för Trulis som är skotträdd. Och ja jag spelade ju vinnare borde ha spelat plats också för tro inte på fasiken att hon blir trea 😂 Aja spela bara 20 spänn så!

Nu lagar jag mat och sen ska vi spela bingolotto 🤪
 
Stackars lilla vovven tycker inte att nyårsafton är något roligt 🥺 för självklart har folk skjutit upp fyrverkerier redan nu, ett par stycken vid 16 tiden och halv sex tiden 🙄 Det vore mycket enklare om folk kunde hålla sig till 12 slaget!

Bar in hennes filt och bädd in i duschen, det är åtminstone så långt bort från fönstren som möjligt 💔
Ingen har skjutit en enda raket eller smällt en smällare hittills. Brukar vara så här på landet, men runt 12 lär det smällas, tyvärr men det får man stå ut med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
804
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
717
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp