Vad är katterna för ras?? Min bondkatt - med sitt trubbiga ansikte, korta ben och runda kropp - ser ut som en liten knubbsäl i jämförelse . Men en söt sådan såklart....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är katterna för ras?? Min bondkatt - med sitt trubbiga ansikte, korta ben och runda kropp - ser ut som en liten knubbsäl i jämförelse . Men en söt sådan såklart....
Han har en mycket aristokratisk nos
Det ser väldigt gott ut!Nu har jag förberett efterrätterna. Frågan är hur i helvetet jag ska balansera brickan till grannarna utan kras
Visa bifogad fil 83018
Råkar du ha en korg att bära i?Nu har jag förberett efterrätterna. Frågan är hur i helvetet jag ska balansera brickan till grannarna utan kras
Visa bifogad fil 83018
Råkar du ha en korg att bära i?
Det ser väldigt gott ut!
Håller tummarna för att det går bättre med ölen i alla fall.....Försökte ta en tupplur. Gick inte. Försökte krama katten. Gick ABSOLUT inte. Är nu på väg mot ölen i kylen och funderar på om jag orkar göra mig till för mig själv och typ, klä på mig
Moahahah har ridit ut året med att bli avkastad
Årets sista ridtur blev igår; som sagt en helt underbar timme och eftersom det även är årets sista ridning öht så har det gått ytterligare ett år utan avramling från hästryggen ✌.