Ja SagovärldMenar du beatrix potter uppsättning av the royal ballet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja SagovärldMenar du beatrix potter uppsättning av the royal ballet?
Jag hörde en smäll igår eller i förrgår, idag ingenting än så länge.Ingen har skjutit en enda raket eller smällt en smällare hittills. Brukar vara så här på landet, men runt 12 lär det smällas, tyvärr men det får man stå ut med.
Den har jag på dvd! Så braJa Sagovärld
Shorts ????Har kommmit hem efter lång hundpromenad i shorts och hoodie (det är varmt ute!), gluttar på 90 day fiancé och smuttar på vin medan djuren sover. Ska göra iordning middag åt oss alla tre så småningom, när jag ids.
Jag är i och för sig en sådan där barbent människa mest hela tiden, men jag lade bort dem i två veckor eller så. Nu var det alldeles för varmt så jag pallade inte långbyxor längre.Shorts ????
Fair hahaHahaha mest tacksam . Hoppas du inte gjort dig för illa
Men alltså, hur varmt är varmt ??Jag är i och för sig en sådan där barbent människa mest hela tiden, men jag lade bort dem i två veckor eller så. Nu var det alldeles för varmt så jag pallade inte långbyxor längre.
Det är 11 grader ut nu, men har nog varit runt 15 idag. Lite regnigt tidigare i och för sig. Astrist är det i alla fall.Men alltså, hur varmt är varmt ??
Känns som att @Sel är en sån där person som tycker allt över plus tre grader är för varmtMen alltså, hur varmt är varmt ??
Nä....INTE shortsväder......Det är 11 grader ut nu, men har nog varit runt 15 idag. Lite regnigt tidigare i och för sig. Astrist är det i alla fall.
Känns som att @Sel är en sån där person som tycker allt över plus tre grader är för varmt
Jag blir helt överhettad om jag har för varma skor eller för varma byxor. Fast mest tror jag det beror på att det är så obehagligt varmt på jobbet, när jag kommit ut vill hela kroppen bara ANDAS!Nä....INTE shortsväder......
Skönt när det är såFair haha
Inte alls jag garvade mest!