Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är detta en vardag eller räknas det till en lördag eftersom det är helgdag imorgon?

Edit: och nu när jag skrev detta inser jag att jag blir lika osäker varje nyårsafton på vad som egentligen gäller.

Edit igen: har för mig att detta räknas som helgdag 🤔
"Afton" räknas väl alltid som lördag? Jag brukar alltid kolla kollektivtrafiken om jag blir osäker 😃

Edit: Det är alltså inte en röd dag men räknas som dag före röd dag.
 
Senast ändrad:
IMG_20211231_084810345.jpg

Nej inte alls bitter över att vi behövde sanda 10 hinkar i morse för att ens få ut hästarna. Jätte smart att bygga stallet där gamla ladugården låg i backen 😏 Love this .. Mvh så trött att ögonen svider och kommer sova innan tolvslaget.
 
Kom inte iväg till affären före 12 men kom dit och nu kommit hem. Blev inget tvättande heller, kan ju inte ha massa tvätt hängandes i lägenheten ikväll :angel: är jätteskönt ute, igår kom någon dm mjuk snö och idag -8 med sol så både ser och känns fantastiskt ut :love:

Äter lunch i form av toast och kaffe, sen blir det att knata iväg till andra butiken för bingolotter(är inte samma känsla med digitala) och batterier. Sen göra pannacotta och påta på tills kompis kommer runt 17.30. Blir att hon sover över också, ska bli jättekul :laugh:
 
Haha spelat 20 kronor idag på sista v75 loppet 😂😏 Kände att jag behövde lite spänning i livet 🤪 Eller ja var tvungen att spela vinnare på Loaded Maria för känns som att de är kan vara hennes dag men vi får se, tävlingarna är flyttade till Halmstad istället för Axevalla pga av otjänlig bana med tjällossning i Skara.

Nu ska jag fortsätta vänta på att tvättmaskinen ska bli klar med Trulens selunderlägg och om drygt en timme måste jag åka till stallet igen.
 
Visa bifogad fil 82986
Nej inte alls bitter över att vi behövde sanda 10 hinkar i morse för att ens få ut hästarna. Jätte smart att bygga stallet där gamla ladugården låg i backen 😏 Love this .. Mvh så trött att ögonen svider och kommer sova innan tolvslaget.
Inte avis! Så var det hos oss förra vändan, denna gång verkar isen gett sig väldigt fort under natten, mycket tacksamt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
804
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
717
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp