Oj inte bra, var rädd om dig! Åh har väl tyckt det, men vad mer? Konik?Jag har astma. Är allergisk mot katt också, har tre innekatter.
Ponnyn jag har är ju till hälften fjording, tror det är hans bättre hälft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj inte bra, var rädd om dig! Åh har väl tyckt det, men vad mer? Konik?Jag har astma. Är allergisk mot katt också, har tre innekatter.
Ponnyn jag har är ju till hälften fjording, tror det är hans bättre hälft
Köpte min första digitala bingolott igår. Kändes rätt smidigt. Speciellt nu när man gärna slipper trängas med folk.... Får se om jag väljer att skriva ut den, eller om jag "kryssar" på datorn....Jag har fyra bingolotter från 23/12 som jag inte hittar. Ska nog bara köpa digitala i fortsättningen
Islänning. Mycket märklig korsning.Oj inte bra, var rädd om dig! Åh har väl tyckt det, men vad mer? Konik?
"Afton" räknas väl alltid som lördag? Jag brukar alltid kolla kollektivtrafiken om jag blir osäkerÄr detta en vardag eller räknas det till en lördag eftersom det är helgdag imorgon?
Edit: och nu när jag skrev detta inser jag att jag blir lika osäker varje nyårsafton på vad som egentligen gäller.
Edit igen: har för mig att detta räknas som helgdag
A vaken. Jag frågade om hon ville duscha direkt? Nä. Gå med ner? Nä. Hänga uppe ett tag? Nä, leva uppe i sängen.
Jag kör på samma spår här (men utan kaffet )! Mina stunder verkar lite längre än din dotters @Ninnurur, men strax ska jag också starta dagen. Med pannkaka är planen
Som ett barn som leker kurragömma och gömmer sig bakom händerna.....När man tror att man ligger under filten. Visa bifogad fil 82987
Han är som ett barn.Som ett barn som leker kurragömma och gömmer sig bakom händerna.....
Jaså! Ptja nog för de är släkt på lite håll men lite ovanligare korsning låter det som, men fin!Islänning. Mycket märklig korsning.
Inte avis! Så var det hos oss förra vändan, denna gång verkar isen gett sig väldigt fort under natten, mycket tacksamt!Visa bifogad fil 82986
Nej inte alls bitter över att vi behövde sanda 10 hinkar i morse för att ens få ut hästarna. Jätte smart att bygga stallet där gamla ladugården låg i backen Love this .. Mvh så trött att ögonen svider och kommer sova innan tolvslaget.
Vi slängde ut 10 kg gammalt fodersalt med Mest synd om fölis som inte är van. De gamla rävarna det vet ju hur det ska sätta ned hovarna utan att rasa omkull och Trulbert är ju skodd med 6 brodd i varje sko.Inte avis! Så var det hos oss förra vändan, denna gång verkar isen gett sig väldigt fort under natten, mycket tacksamt!
Jo det är ju sant! Min barfotahäst halkade betydligt mindre än jag igår på isen...Jag är öm idag. Jaja.Vi slängde ut 10 kg gammalt fodersalt med Mest synd om fölis som inte är van. De gamla rävarna det vet ju hur det ska sätta ned hovarna utan att rasa omkull och Trulbert är ju skodd med 6 brodd i varje sko.