Klockan ar 10:15 pm och det ar dags att ga isang. G'night all ... see you New Years Eve ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HÄller med om det ! IstÀllet för att köra traditionella nyÄrslöften om att banta/trÀna/osv sÄ kan man ju satsa pÄ att vara snÀll mot sig sjÀlv och andra. Fick precis upp denna pÄ fb:Mitt motto för 2022 blir var snÀll mot dina medmÀnniskor och strö beröm och komplimanger. heart
Men alltsÄ va, blöjor lÀgger man vÀl direkt i en pÄse i en för blöjor dedikerad sophink?! Vare sig man har stÀdhjÀlp eller inte. Skulle skÀmmas ihjÀl.Jobbet var helt vansinnigt idag, oj vad folk med familj kan grisa ned... och alltsÄ... blöjor. Min nemesis.
Inte en vanlig vardag, nej. De flesta affĂ€rer har kortare öppettider, t.ex.Ăr detta en vardag eller rĂ€knas det till en lördag eftersom det Ă€r helgdag imorgon?
Edit: och nu nÀr jag skrev detta inser jag att jag blir lika osÀker varje nyÄrsafton pÄ vad som egentligen gÀller.
Det Àr nÄgra i stallet som jag mockar till pÄ vardagarna men aldrig helger (förutom vid överenskommelse). Tror att de ska mocka idag till sina hÀstar men har helt glömt bort hur vi brukar göraInte en vanlig vardag, nej. De flesta affÀrer har kortare öppettider, t.ex.
Ăr detta en vardag eller rĂ€knas det till en lördag eftersom det Ă€r helgdag imorgon?
Edit: och nu nÀr jag skrev detta inser jag att jag blir lika osÀker varje nyÄrsafton pÄ vad som egentligen gÀller.
Edit igen: har för mig att detta rÀknas som helgdag