Gott nytt år!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tecknad Kalle Anka i djungeln (bland annat. Piff och puff är åtminstone julig), komedi om en full betjänt till en dement(?) grevinna och en film om en riddare i typ medeltiden (med inslag av Robin Hood).Och Ivanhoe!
Samma här. Det stod precis nedanför vårt hus och sköt som galningar. Väldigt konstigt att man får skjuta mitt i ett stort bostadsområde Kajsa har iaf börjat lugna ner sig nu efter smått haft hjärtstillestånd. Ska se om hon vill lägga sig i mattes säng
Samma här, eller enstaka smällar är jag rätt okej med, det var värre vid tolv-slaget.Samma här!
Jag tycker alltid att veckorna kring nyår är jättejobbiga eftersom man aldrig vet var och när det smälls… jag tycker att det är skitläskigt att bli överraskad av höga smällar sådär. Även om jag vet att det kan hända så blir jag alltid lika chockad varje gång (med undantag för 12-slaget på nyårsafton)
Tyvärr har alla kommuner olika regler.Samma här. Det stod precis nedanför vårt hus och sköt som galningar. Väldigt konstigt att man får skjuta mitt i ett stort bostadsområde Kajsa har iaf börjat lugna ner sig nu efter smått haft hjärtstillestånd. Ska se om hon vill lägga sig i mattes säng