Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart hittar du den?Sovit större delen av dagen i stora sängen med en av katterna Släppte in hästarna förut, borstade mamma mu och dotter. Nu ligger jag på soffan och tittar på Hells kitchen all stars och tänker nog fortsätta med de.
Vad är det?Tittar på Winter Classic (hålls ute varje år första januari) i Minnesota i år och det är -26 ute plus att det blåser publiken måste vara stelfrusen efter tio minuter. Tydligen säljer de varm choklad med baileys som värmer gott. Iofs är det Minnesota så de är inte direkt främmande för kallt väder, men ändå.
ViaplayVart hittar du den?
Tack. Den måste jag bara kolla på då.Viaplay
Var jätte bra Kolla klart igår Gillar ju Gordon Ramsay överhuvudtaget även om han verkar vara ytterst speciell människaTack. Den måste jag bara kolla på då.
Jag gillar han med. Älskar hans matresa över världen.Var jätte bra Kolla klart igår Gillar ju Gordon Ramsay överhuvudtaget även om han verkar vara ytterst speciell människa
Bra att du sa. Måste klippa klorna åå hunden innan jag lämnar honom till mamma idag.Jag veckostädar hos marsvinen, och förbereder mig för kloklippning av deras 98 klor. Sju stycken med 14 klor var.