Du får googla efter kattbilder från sekelskiftet och se vad de klättrade i...... Risken finns att du får plocka in ett riktigt träd.....Viktigt att det är art deco/jugend stil hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får googla efter kattbilder från sekelskiftet och se vad de klättrade i...... Risken finns att du får plocka in ett riktigt träd.....Viktigt att det är art deco/jugend stil hehe
Beslutsångest. Skulle köpa begagnade kläder av en person som sen testade positivt för covid i veckan, tänkte gå dit idag. Hon skriver att alla är negativa och friska nu men jag tvekar ändå Ska bara hämta upp en påse utanför dörren… är jag överdrivet nojig? Ska jag gå dit?
Så positivJag hade gått dit och då hade det troligtvis räknats som dödshjälp om jag blev smittad #yolo
Så positiv
Att hämta en påse utan att träffa någon hade jag sett som riskfritt.Beslutsångest. Skulle köpa begagnade kläder av en person som sen testade positivt för covid i veckan, tänkte gå dit idag. Hon skriver att alla är negativa och friska nu men jag tvekar ändå Ska bara hämta upp en påse utanför dörren… är jag överdrivet nojig? Ska jag gå dit?
No words needed
Visa bifogad fil 83266
Viktigt att det är art deco/jugend stil hehe
Glaset är alltid halvfullt!
Kan iofs bero på att jag alltid fyller på det
Kattens no 1 har svart i alla fall. Helt svarta, även repet. De är de snyggaste jag sett, tycker klösmöbler är gräsliga.Viktigt att det är art deco/jugend stil hehe