Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde göra ngt vettigt. Istället sitter jag och dammsuger hemnet på lägenheter jag absolut inte har råd med. Turligt nog har jag inte hittat ngn av intresse på typ ett halvår. Är en orgie av utbytta fönster, fruktansvärda klickgolv, köksöar, spotlights… Ja alltså vissa saker kanske skulle gå att rädda men får stresspåslag bara av att se skiten.
Nackdelen är att OM jag mot förmodan skulle råka bli rik kommer jag inte hitta ngn lägga att köpa. Kaos 😆
 
Beslutsångest. Skulle köpa begagnade kläder av en person som sen testade positivt för covid i veckan, tänkte gå dit idag. Hon skriver att alla är negativa och friska nu men jag tvekar ändå 🙈 Ska bara hämta upp en påse utanför dörren… är jag överdrivet nojig? Ska jag gå dit?
 
Beslutsångest. Skulle köpa begagnade kläder av en person som sen testade positivt för covid i veckan, tänkte gå dit idag. Hon skriver att alla är negativa och friska nu men jag tvekar ändå 🙈 Ska bara hämta upp en påse utanför dörren… är jag överdrivet nojig? Ska jag gå dit?

Jag hade gått dit och då hade det troligtvis räknats som dödshjälp om jag blev smittad 😅 #yolo
 
No words needed
IMG_20220101_150130.jpg
 
Och jag har åkt på min andra bihåleinflammation på strax över en månad 🤨 Inte konstigt att jag känner mig sänkt till botten. Huvudet värker i mellan åt så jag har lust att kapa av de. Och gissa vem som smittat mig? Jo min sambo 😂 Han som var så arg på mig för någon månad sedan att jag lyckades bli förkyld sista veckan på vfun .. Och nu har han smittat ned mig 🤨 Och tame tusan har inga tabletter hemma heller så knaprar Ipren och ser glad ut 🙄 Han är förövrigt den enda jag träffat inomhus sedan Julafton.
 
Jag har tråkigt idag men ingen lust att göra något alls... Hade så tråkigt att jag gick och bokade tvätt-tid till kl 16 idag O_oTittar på 7 deadly sins och dricker kaffe tills dess. Mitt paket har inte kommit än heller så kan inte börja fixa med stolarna, hoppas verkligen det kommer nästa vecka.
 
Har precis cashat in min julklapp från maken och beställt en hel ridmundering på nätet :love: . Har bestämt mig för att börja rida igen, efter en paus på fem år! Det var sjukt mycket rea och jag fick hjälm, ridbyxor, skor och chaps, jacka, väst, tröja och handskar för under 2500 kr (ordinarie pris över 4000 kr) :up: . Längtar lika mycket som när man var liten och tog på sig ridkläder flera timmar innan man skulle åka till ridskolan. Kommer lätt ha ridhjälm på mig i bilen när jag äntligen kommer i gång :rofl: .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
803
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp