Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis kommit hem från cykeltur i skogen, tog med en liten hund som sällskap. Liten hund har fattat att man kan springa framför cykeln nu :up:
Var påväg att berömma cykeln några gånger, typ när vi passerat genom en lerpöl eller något annat läskigt/jobbigt... vaddå hästmänniska :bag:
 
Nu är det online konsert med Marie Nilsson Lind
 

Bifogade filer

  • 20220213_180354.jpg
    20220213_180354.jpg
    223,1 KB · Visningar: 23
Har konstaterat att Megara inte är så senil. Hon har även konsekvenstänkande. Gnaga på kablar bredvid mig/på skrivbordet och samtidigt surt stirra ut mig med svavelgula ögon = Mat.

Jag erkänner att det är mitt eget fel, eftersom jag EN ok, möjligtvis två gånger gav upp när hon var som jobbigast och gav henne mat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 584
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp