Time for enchiladas med gräddfil, guacamole och salsa om cirkus 30 minuter efter mycket läglig inspiration från @bettysmatte !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Något som är sjukt beroendeframkallande…Visa bifogad fil 85839
Jag har smackat åt bilen såPrecis kommit hem från cykeltur i skogen, tog med en liten hund som sällskap. Liten hund har fattat att man kan springa framför cykeln nu
Var påväg att berömma cykeln några gånger, typ när vi passerat genom en lerpöl eller något annat läskigt/jobbigt... vaddå hästmänniska
Kom inte iväg idag, blev soff läge pga krånglande mage...
Jag kan ha råkat göra det också (fast åt cykeln då)Jag har smackat åt bilen så
Vid omkörning
Jag brukar berömma och även klappa traktornPrecis kommit hem från cykeltur i skogen, tog med en liten hund som sällskap. Liten hund har fattat att man kan springa framför cykeln nu
Var påväg att berömma cykeln några gånger, typ när vi passerat genom en lerpöl eller något annat läskigt/jobbigt... vaddå hästmänniska
Jag tackar bilen varje gång jag kommer hem!Jag brukar berömma och även klappa traktorn
Jag brukar berömma och även klappa traktorn
När bilen inte ville starta så klappade jag lite på den och sa kom igen nuJag brukar berömma bilen ibland (speciellt efter en omkörning )
Vilken del av Kap Verde? Är det så blåsigt som sägs? Varmt? (Funderar på som resmål).
Hur som helst hoppas jag att du njuter och har det härligt!