Det skulle jag gjort!Det står en snubbe med traktor på vår infart. Borde jag gå ut och kolla vad han vill?
Men jag är väldigt nyfiken av mig också..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle jag gjort!Det står en snubbe med traktor på vår infart. Borde jag gå ut och kolla vad han vill?
Låter rimligtDet står en snubbe med traktor på vår infart. Borde jag gå ut och kolla vad han vill?
Fråga om han gräva ett par rabatter när han ändå är därDet står en snubbe med traktor på vår infart. Borde jag gå ut och kolla vad han vill?
Det skulle jag gjort!
Men jag är väldigt nyfiken av mig också..
Då måste jag klä på mig förstLåter rimligt
Vore inte helt fel!Fråga om han gräva ett par rabatter när han ändå är där
kan vara vettigt!Då måste jag klä på mig först
Vore inte helt fel!
Jag vill sova. Får man?
PetitesserDå måste jag klä på mig först
Inte min dag.
Har en plåt matbröd i ugnen som jag vet kommer att vara totalt misslyckad.
Dels så vill det inte jäsa och dels så GLÖMDE JAG saltet. Hur vet jag det? Jo för att när jag tar reda på disken så finns inte måttsatsen där.
Får väl ägna mig åt att mata fåglarna. Det är i alla fall en massa frön i brödet...
Tänkte precis säga något liknande. Jag råkade också glömma saltet när jag bakade för ett par veckor sedan, och var helt säker på att brödet skulle bli VÄLDIGT tråkigt. Men det var faktiskt inte tokigt alls. Men vi använder just alltid extrasaltat smör, så det kanske var därför det funkade....Äsch, saltat smör på kommer att lösa just den detaljen. Värre med jäsningen om det är helt dött.
Har man bara salt kvar kan man alltid förvandla osaltat eller lågsaltat till extrasaltat.Tänkte precis säga något liknande. Jag råkade också glömma saltet när jag bakade för ett par veckor sedan, och var helt säker på att brödet skulle bli VÄLDIGT tråkigt. Men det var faktiskt inte tokigt alls. Men vi använder just alltid extrasaltat smör, så det kanske var därför det funkade....
Middag först är nog bra. Den är på g! Dottern tyckte inte att min första lösning med libabröd med Saint agur på var bra, så det får bli gnagben också. Och blomkålsgratäng.Japp! Jag sov till 13:30 och funderar på att ta en tupplur
Missade en lunch jag tänkt gå på men jag bokade om till middag nästa v istället
Stackare!Han hade kört fel. Väldigt fel, han var inte ens på rätt ort
Inte dött men....aningen kompaktÄsch, saltat smör på kommer att lösa just den detaljen. Värre med jäsningen om det är helt dött.