Snurrfian
Moderator
Jag var lite inne på husbil, men russto, det skulle kunna gå in utan att bygga om allt för mycket.Eller gör som vännen halvblodsuppfödaren- köp ett välmeriterat russ-sto på telefon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var lite inne på husbil, men russto, det skulle kunna gå in utan att bygga om allt för mycket.Eller gör som vännen halvblodsuppfödaren- köp ett välmeriterat russ-sto på telefon
Baklagar (Försöker hålla ihop så gott det går idag.
Fick ta bort katten akut i natt
Jag behöver också panta. Har inte 300 men nästanSovit dåligt i natt igen
Ska iväg till Ica och panta. Har säkert 300 burkar nu på balkongen. Skicka iväg ett paket med en akvarie prylar
Har snöat i natt, så vitt ute nu
Beklagar verkligen! Katter med blodpropp (som det låter som att din fick, det är i alla fall den vanligaste orsaken till de symtom du beskriver) och katter med urinstopp är bland det värsta att få in som veterinär. Smärtan i deras skrik är fruktansvärd, det isar i hela kroppen och jag tror ingen drar upp smärtlindring snabbare än när man hör det ljudet från receptionen.Försöker hålla ihop så gott det går idag.
Jo, fast det är ju uppenbart att det är felaktigt att de förbrukat årsel för 3 villor med direktverkande el - på en månad i en lägenhet. Nåt med avläsningen som vajsat till sig. Nåt i systemet borde ha slagit larm och krävt en extra granskning innan fakturan gick iväg."Öste" på den trista frostingen på kakan. Ful som stryk, men SÅ god..... Ja, ja, det är ju ändå det viktigaste, eller hur...?!
Surfade in på aftonbladet och fick syn på det här. Stackars människor.... Man undrar ju om de fått elräkning för ett helt kvarter ????
https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/wOJojP/elrakningen-kostade-over-100-000-kronor
(Det är nog fake news från elbolagen för att vi som har fått elräkningar på 2-3 ggr så mycket som vi brukar få inte ska klaga.... )
Jag tycker så synd om dem dock. Tänk ångesten över att få en sådan faktura, och sedan inte lyckas få tag på företaget för att få en förklaring och en rättelse.....Jo, fast det är ju uppenbart att det är felaktigt att de förbrukat årsel för 3 villor med direktverkande el - på en månad i en lägenhet. Nåt med avläsningen som vajsat till sig. Nåt i systemet borde ha slagit larm och krävt en extra granskning innan fakturan gick iväg.
Av rapporteringen att döma tänker jag att man nog ska undvika Göta Energi som ägnar kraft åt att fixa in nya kunder på stan med massor av personal men mäktar inte med att bemanna kundtjänst för sina kunder. Jag undrar just vad som skulle hända om omnämnde ringde och uppgav att han vill teckna nytt avtal först istället….
Men åh, beklagarFörsöker hålla ihop så gott det går idag.
Det har jag missat. Haft dem i flera år efter att de hade bästa priset för ett antal år sedan. När elpriserna steg i höjden pratade jag med deras kundservice som gav mig fast pris på en helt acceptabel nivå. Tycker de varit bra att ha att göra med?Jo, fast det är ju uppenbart att det är felaktigt att de förbrukat årsel för 3 villor med direktverkande el - på en månad i en lägenhet. Nåt med avläsningen som vajsat till sig. Nåt i systemet borde ha slagit larm och krävt en extra granskning innan fakturan gick iväg.
Av rapporteringen att döma tänker jag att man nog ska undvika Göta Energi som ägnar kraft åt att fixa in nya kunder på stan med massor av personal men mäktar inte med att bemanna kundtjänst för sina kunder. Jag undrar just vad som skulle hända om omnämnde ringde och uppgav att han vill teckna nytt avtal först istället….