Det tror jag inte, det är Kommunal som varit med och förhandlat det. Däremot så är det skillnad på vikariat och tillsvidareDet skiljer nog mellan kommuner. Jag hade tre månader på ett sex månaders vikariat..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag inte, det är Kommunal som varit med och förhandlat det. Däremot så är det skillnad på vikariat och tillsvidareDet skiljer nog mellan kommuner. Jag hade tre månader på ett sex månaders vikariat..
Men det låter ju konstigt att det skulle vara längre uppsägning på ett kort vik än för en fast anställning som inte varat så länge än.Det tror jag inte, det är Kommunal som varit med och förhandlat det. Däremot så är det skillnad på vikariat och tillsvidare
Beklagar sorgenFörsöker hålla ihop så gott det går idag.
Fick ta bort katten akut i natt
Nja, det är svårare att rekrytera för vikariat, så arbetsgivaren behöver ha god marginal.Men det låter ju konstigt att det skulle vara längre uppsägning på ett kort vik än för en fast anställning som inte varat så länge än.
TackBeklagar sorgen
BeklagarFörsöker hålla ihop så gott det går idag.
Ja men det gick ju sådär, vaknade 9:30 av ett sms och nu äter jag frukostKanske ska lägga mig… funderar på att ställa klockan och gå ut och gå tidigt. Men jag vet inte. Måste städa imorgon också. Känns som idag bara försvann utan nåt vettigt gjort. Men, men
Så hemskt! Beklagar verkligen.Försöker hålla ihop så gott det går idag.