Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hundarna lät mig sova tills jag vaknade själv 😍
Ätit frukost och tittar ikapp på veckans Masterchef Australia. Har bara sån rackarns mensvärk :( Är inte van vid det då jag ätit p-piller för mensvärken de senaste tio åren, men p-piller och bebisplaner passar ju inte så bra ihop 😅
 
Tips till alla hjärtans dag. :)
1644739537981.png
 
Kört hö nu på morgonen i blåsten och nu ligger vi inne och jag försöker få upp värmen igen under duntäcke, med värmedyna och två små kattkaminer. Fortfarande kall så det gör ont. :crazy:
Hönsen får stanna inne idag, annars blåser de väl bort! :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp