Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bifogade filer

• 20180105_144833 (1).webp
    20180105_144833 (1).webp
    97,4 KB · Visningar: 43
Fick för mig att jag var 17 år och plöjde böcker inatt istället för att sova. Kan lova att det känns idag. 😅

Sambon undrade för övrigt imorse vad det är för nörd han lever med som dygnar för att läsa böcker. Tycker sambon är en nörd som inte fattar varför. O_o

Tack :heart
Det gick så fruktansvärt fort, på 2 timmar gick hon från frisk (såvitt vi visste alla fall) till borta. Ena sekunden åt hon mat och nästa kunde hon inte gå och bara skrek, helt förlamad i bakdelen. I bilen in till veterinären började hon rossla vilket visade sig bero på vatten i lungorna.
Beklagar, det är så vidrigt när det går så fort. :heart

Vilken del av Kap Verde? Är det så blåsigt som sägs? Varmt? (Funderar på som resmål).
Hur som helst hoppas jag att du njuter och har det härligt! 🤗
Sal är vi på! Jepp, det blåser ganska mycket hela tiden, men det är väldigt varmt så det gör inget. Vi har dessutom haft ganska molnigt och det har inte funnits behov för mig att gå i mer än klänning på kvällarna hittils. Skulle det inte blåsa skulle man nog ha det ganska jobbigt i solen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
554
Senast: Eloise
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka