Försöker hålla ihop så gott det går idag.
Fick ta bort katten akut i natt
Så fruktansvärt Jag beklagar förlusten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker hålla ihop så gott det går idag.
Fick ta bort katten akut i natt
Tips till alla hjärtans dag.
Visa bifogad fil 85810
TackSå fruktansvärt Jag beklagar förlusten
TackBeklagar
Jag beklagar Det är skit tufft. Vår gamling rasa ihop i ett krampanfall i hallen för ett tag sedan så vi tog bort henne inom loppet av 40 minuter från att anfallet var klart. Man sörjer dem det är väldigt tomt i soffan på kvällarna när hon inte ligger där antingen på oss eller brevidTack
Vår lilla solkatt
Vilken del av Kap Verde? Är det så blåsigt som sägs? Varmt? (Funderar på som resmål).Jag är i kap verde och njuter
Beklagar, det är så vidrigt när det går så fort.Tack
Det gick så fruktansvärt fort, på 2 timmar gick hon från frisk (såvitt vi visste alla fall) till borta. Ena sekunden åt hon mat och nästa kunde hon inte gå och bara skrek, helt förlamad i bakdelen. I bilen in till veterinären började hon rossla vilket visade sig bero på vatten i lungorna.
Nu tycker jag att du är lite kinkig, jag menar mer färg till folket!I simhallen med barnet som får bada med sin pappa idag, gömt att köpa tampongsvampar och är inte supersugen på att lämna ett rätt spår efter mig
Jag kämpar på med min examination, det går rätt bra ändå, men lite segt, funderar på om jag inte borde städa, baka, sortera strumpor eller något annat lika kreativt istället.
Förstår verkligen inte vad du menar?Oh the prokrastination
Sal är vi på! Jepp, det blåser ganska mycket hela tiden, men det är väldigt varmt så det gör inget. Vi har dessutom haft ganska molnigt och det har inte funnits behov för mig att gå i mer än klänning på kvällarna hittils. Skulle det inte blåsa skulle man nog ha det ganska jobbigt i solen!Vilken del av Kap Verde? Är det så blåsigt som sägs? Varmt? (Funderar på som resmål).
Hur som helst hoppas jag att du njuter och har det härligt!
Älskar sånt här. Har en uppgift kvar i ena kursen. Skulle kunna skriva klart den på några timmar om jag försökte. Var gör jag? Renoverar tvättstugan.Jag kämpar på med min examination, det går rätt bra ändå, men lite segt, funderar på om jag inte borde städa, baka, sortera strumpor eller något annat lika kreativt istället.
Eller gör som vännen halvblodsuppfödaren- köp ett välmeriterat russ-sto på telefonJag kämpar på med min examination, det går rätt bra ändå, men lite segt, funderar på om jag inte borde städa, baka, sortera strumpor eller något annat lika kreativt istället.