Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bifogade filer

  • 20180105_144833 (1).jpg
    20180105_144833 (1).jpg
    175,1 KB · Visningar: 43
Fick för mig att jag var 17 år och plöjde böcker inatt istället för att sova. Kan lova att det känns idag. 😅

Sambon undrade för övrigt imorse vad det är för nörd han lever med som dygnar för att läsa böcker. Tycker sambon är en nörd som inte fattar varför. O_o
 
Tack :heart
Det gick så fruktansvärt fort, på 2 timmar gick hon från frisk (såvitt vi visste alla fall) till borta. Ena sekunden åt hon mat och nästa kunde hon inte gå och bara skrek, helt förlamad i bakdelen. I bilen in till veterinären började hon rossla vilket visade sig bero på vatten i lungorna.
Beklagar, det är så vidrigt när det går så fort. :heart
 
Vilken del av Kap Verde? Är det så blåsigt som sägs? Varmt? (Funderar på som resmål).
Hur som helst hoppas jag att du njuter och har det härligt! 🤗
Sal är vi på! Jepp, det blåser ganska mycket hela tiden, men det är väldigt varmt så det gör inget. Vi har dessutom haft ganska molnigt och det har inte funnits behov för mig att gå i mer än klänning på kvällarna hittils. Skulle det inte blåsa skulle man nog ha det ganska jobbigt i solen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 585
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp