Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver typ sätta mig ner pga fått reda på att en person jag trodde var väldigt smart klunkar kolloidalt silver regelbundet? :o Alltså det var verkligen bara otroligt otippat :rofl:

Jag har ocksa upplevt just det nagra ganger ... nagon man anser vara riktigt smart och "with it" ... men kanske inte riktigt?:confused::crazy:O_o Jag har en jag nu kanner som gjorde mig SA himla besviken nar jag insag att de trodde pa alla mojliga och omojliga conspiracy theories som flyter runt nu. :eek: Vad da jag har totalt missuppfattat personen ⭕(
 
Dagens Mysko
 

Bifogade filer

  • 20220212_224646.jpg
    20220212_224646.jpg
    174,7 KB · Visningar: 16
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp