Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TÀnkte spontat till hÀst sjÀlvklart! Men kom sen pÄ att du Àr ju hurtig och kan sÀkert hÀnga pÄ i stadigt tempo Àven frÄn markenTack! Jag har ingen aning om det Àr tÀnkt att jag ska hÀnga med till hÀst eller till fots, men jag har ÀndÄ inget att göra, fika Àr nice, och hÀst Àr mys. FÄr ta med bÄde fotfolk-klÀder och ridklÀder
Hon visste tydligen inte heller, det beror pÄ om det finns ledig hÀst med broddhÄl. Oavsett vad blir det kul!
TÀnk att frivilligt sÀtta vÀckarklockan pÄ 02:00Nu ska jag lÀgga mig och förhoppningsvis somna snabbt. VÀckning strax efter 2.
Det Àr att bÀdda ner sig i en nybÀddad sÀng efter ett bad, men jag har inget badkar.Ska bÀdda med rena lakan och sedan ta en lÄng varm dusch nÀr tvÀtten Àr klar. Finns fÄ saker i livet som Àr mysigare Àn att bÀdda ner sig nyduschad i en renbÀddad sÀng
Grattis!Precis kommit hem efter en fantastisk födelsedagsmiddag pÄ restaurang. SÄ hÀrligt att fÄ gÄ ut och Àta gott igen. VarmrÀtten var en av de bÀsta tre rÀtterna jag Àtit nÄgonsin.n
Vill ni se vad jag Ät sÄ fÄr ni kika i denna trÄden.
https://www.bukefalos.se/threads/tittar-in-i-ditt-koek-del-26.1506109/page-14
Det Àr att bÀdda ner sig i en nybÀddad sÀng efter ett bad, men jag har inget badkar.
Fyller du Är? I sÄ fall grattisPrecis kommit hem efter en fantastisk födelsedagsmiddag pÄ restaurang. SÄ hÀrligt att fÄ gÄ ut och Àta gott igen. VarmrÀtten var en av de bÀsta tre rÀtterna jag Àtit nÄgonsin.n
Vill ni se vad jag Ät sÄ fÄr ni kika i denna trÄden.
https://www.bukefalos.se/threads/tittar-in-i-ditt-koek-del-26.1506109/page-14
Samma hÀr och ÀndÄ Àr det jag som köpt mitt fina tassbadkarJag har faktiskt badkar men föredrar dusch.
Stackar badkar, sÄ oÀlskat. Jag tycker du ska omplacera det, skicka hit det till mig sÄ ska jag ge det ett gott hem, klappa pÄ det varje dag och fylla det med bÄde vatten och kÀrlek.Samma hÀr och ÀndÄ Àr det jag som köpt mitt fina tassbadkar