Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga problem, jag har gjort det många gånger!Tvära kast, men…
Kan man äta ett kokt ägg som råkade ligga framme över natten?
Jag tror nog hästägaren förstod att det här grämt dig ett tag och att du faktiskt är en fantastisk människa som vågar säga att du inte mäktar med en unghäst istället för att bara knipa igen och köra på men även att du ändå gärna hjälper med det du kan. Det är nog värt en hel del för hen. Så det är helt okej att gråta ibland, även för människor man kanske inte är BFF med.Åh, jag skäms för att jag började grina så förut Jag har ju hängt i stallet där länge men vi är ju inte direkt ”personliga” med varann. Det gick ju bra, men om jag bara kunde “contain myself” lite mer!
(Hittar inte rätt ord på svenska plötsligt, mycket märkligt )
Tack, behövde höra det därJag tror nog hästägaren förstod att det här grämt dig ett tag och att du faktiskt är en fantastisk människa som vågar säga att du inte mäktar med en unghäst istället för att bara knipa igen och köra på men även att du ändå gärna hjälper med det du kan. Det är nog värt en hel del för hen. Så det är helt okej att gråta ibland, även för människor man kanske inte är BFF med.
Klart man kan. Jag gillar inte iskalla ägg så jag har dem ofta framme nån dag innan jag hunnit äta upp alla.Tvära kast, men…
Kan man äta ett kokt ägg som råkade ligga framme över natten?
Åh, jag skäms för att jag började grina så förut Jag har ju hängt i stallet där länge men vi är ju inte direkt ”personliga” med varann. Det gick ju bra, men om jag bara kunde “contain myself” lite mer!
Jag och vovvarna har också powernap'at. Jag brukar inte göra det, men idag sa kroppen att det vore en bra idé, så jag lyssnade på denJag och katten tog en powernap förut så vi siktar på att vara vakna till melodifestivalen
Gör som jag - ät glassFunderar på vad jag ska äta men inte sugen på något Inget lockar trots att både kyl och frys är fulla i mat.
Haha ja har faktiskt glass hemmaGör som jag - ät glass
Jag förstår verkligen känslan, jag fick några sådana riktiga gråt-kalas på mitt förra jobb, och visst kändes det rätt jobbigt precis efter. Men ofta upplever jag att man bara får positivt tillbaka när man öppnar upp sig, oavsett om det är med mening eller inte. Tror säkert stallägaren förstod att det var jobbigt för dig, särskilt med tanke på det bra som ni kom överens omÅh, jag skäms för att jag började grina så förut Jag har ju hängt i stallet där länge men vi är ju inte direkt ”personliga” med varann. Det gick ju bra, men om jag bara kunde “contain myself” lite mer!
Det är ok att bryta ihop iblandÅh, jag skäms för att jag började grina så förut Jag har ju hängt i stallet där länge men vi är ju inte direkt ”personliga” med varann. Det gick ju bra, men om jag bara kunde “contain myself” lite mer!
Ja, jag blir ju lätt såhär när jag pratar om jobbiga saker. Har även hänt på jobbet…Jag förstår verkligen känslan, jag fick några sådana riktiga gråt-kalas på mitt förra jobb, och visst kändes det rätt jobbigt precis efter. Men ofta upplever jag att man bara får positivt tillbaka när man öppnar upp sig, oavsett om det är med mening eller inte. Tror säkert stallägaren förstod att det var jobbigt för dig, särskilt med tanke på det bra som ni kom överens om