Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vill inte göra min examinationsuppgift som skulle ha varit inne igår då? Jag har fått dispans tills måndag morgon kl 8. Men det går orimligt trögt för att vara ärlig, trots att det är en riktigt rolig uppgift.Jag har precis gjort klart första hälften av den ena inlämningsuppgiften som ska in på söndag nästa vecka Känns skumt att ligga så mycket före, eller vad man ska säga.
Vi blev inspirerade och gjorde samma rätt, fast helt vegansk. Mycket gott!Enchiladan från Portionen under tian var verkligen SUPERGOD.... ! Jag gjorde enligt recept, men bytte ut växtbaserad creme fraiche mot "vanlig". Fyllningen blev kryddig och mumsig, och tortillabrödet blev frasigt och gott. En mycket mättande och värmande maträtt, som passar en kylig vinterdag. Det kommer vi att göra igen !
Haha, nejtack! Men jag kan erbjuda mig att hålla dig sällskap via videosamtal eller något för att peppa dig Har upptäckt att när jag har videosamtal med klasskamrater och vi kan plugga ihop så sätt, då blir det mycket, mycket enklare.Du vill inte göra min examinationsuppgift som skulle ha varit inne igår då? Jag har fått dispans tills måndag morgon kl 8. Men det går orimligt trögt för att vara ärlig, trots att det är en riktigt rolig uppgift.
Risken är väl att vi bara pratar något annatHaha, nejtack! Men jag kan erbjuda mig att hålla dig sällskap via videosamtal eller något för att peppa dig Har upptäckt att när jag har videosamtal med klasskamrater och vi kan plugga ihop så sätt, då blir det mycket, mycket enklare.
Förstår inte hur du kan få för dig detRisken är väl att vi bara pratar något annat