Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maken är iväg till IKEA, har bett honom köpa lite till kontoret om han hinner/orkar (han ska handla inför svärfars flytt). Varenda dag är en dag närmre :banana: Bara väntar på att HR ska administrera min uppsägning så jag kan se hur många semesterdagar jag kan lägga in i slutet på min anställning.
 
Jag just nu
figurine-why-did-choose-our-company-because-are-recruiting-can-bring-company-new-employee.jpeg
 
Ok, livsglädjen har återvänt :D En kväll i extremt gott sällskap där vi var 7 nationaliteter fördelade på 11 personer, massor av bubbel, superdupergod mat och sedan dans till reggaeton gjorde susen! Jag och sambon hade bara träffat 3 av de 11 personerna förut men det kändes som att vi passade så himla bra ihop hela gänget och det blev väldigt många trevliga, intressanta diskussioner. Det är alltid givande att träffa personer som gjort samma flytt som jag, fast från vitt skilda delar av världen, och bestämt sig för att Glasgow är "the place to be" så att säga.

Nu ligger jag i soffan med huvudvärk orsakad av cava samt sänggående kring 04, men det var det tusan i mig värt det. ÅH vad jag behövde en sån kväll! :love:
 
Ligger på soffan tittar på trav ( Väntar på v75 sändningen från Åby ) så får roa mig med att se lunchen från Årjäng så länge.

Dricker kaffe, trött och måste försöka ladda om hästarna behöver mig sen. Behöver plugga ikapp men jag orkar inte just nu.
 
Det är ju strålande...En dag slapp vi, nu är blåsthelvetet tillbaka. När sambon åkte iväg och styrde med sitt på förmiddagen åkte jag till stallet och fixade boxen men ridningen fick vara. Trötthetsskallevärk och segt huvud efter oron i natt när jag blev väckt och den jäkla hårda blåsten är ju inte den trevligaste kombon och dessutom har jag ridit pållan de tre senaste dagarna så blev pyssel istället; drog åt en brodd, klippte manen och ryktade i lugn och ro, mysigt 🥰.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp