Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bra tips, förut fick hon torkad kycklingfilé men det var inte en hit och hon behöver något hårt hon kan gnaga på, annars äter hon upp det i stora bitar och kräks.
Mor och far brukar alltid skicka med godis från Bengtssonsdeli och det har alltid gått hem! Inte biilligast, men verkligen bara rena, svenska råvaror med bra utbud dessutom. Vilt och lamm och biff och allt däremellan. :)
 
Höll på att glömma medicinen på kvällen, har fått en som jag ska ta tre gånger per dag. Måste bara komma ihåg det också :cautious:

Promenerade med storhästen idag, först var hon väldigt (för att vara den studsboll hon är) lugn men sen tror jag något hände för hästen var mer på två och inga ben än på marken en bra bit. Tror tyvärr att det hör till ryggen, för såhär illa brukar det inte vara. Hon mycket väl kan flyga en meter rätt upp i luften, men nu kändes det som att hon försökte fly från något bakom och det var inget särskilt (hon är inte heller bakskygg). Får prata med veterinären på måndag :(
 
Lång, varm dusch. Hade jag satt mig ned skulle jag ha somnat på fläcken - tänk om någon kunde uppfinna en säng som kändes så... Nästan som ett solarium, fast utan att brännas. Bara varmt, strilande vatten. :heart
När jag bodde i lägenhet hade jag dusch i badkar. Ibland lade jag mig ner där och hade varmt vatten som strilade över hela kroppen. Speciellt efter jobba heldag i stall med ridning och lektioner var det vansinnigt skönt att bara ligga där och nästan somna. 😍
 
När jag bodde i lägenhet hade jag dusch i badkar. Ibland lade jag mig ner där och hade varmt vatten som strilade över hela kroppen. Speciellt efter jobba heldag i stall med ridning och lektioner var det vansinnigt skönt att bara ligga där och nästan somna. 😍
Vadå nästan? :D Har jag ett badkar däckar jag - jag har somnat sittande i dusch också, men det håller ju liksom inte en hel natt. Tänk om man kunde få sova på riktigt på mjukt underlag i bara lite för varmt strilande vatten. <3
Jag hade samma upplevelse när jag jobbade i stall - särskilt här i UK där man blir kall hela vägen in i märgen.
 
Jävla skit.
Vaknade 23.30 av att någon idiot ringde på skyddat nr. Sedan kunde jag inte somna om förrän typ 03 :arghh: och jag ska jobba HELA helgen, slutar 21.30 idag och börjar 7 imorgon:arghh: kommer vara rent död ikväll och då är det fler sena kvällar och tidiga mornar som väntar:arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 585
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp