Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev lite hungrig på min promenad så gick till ett litet ställe som har argentinsk mat. Blev två empanadas en med spenat och en med tre sorters ost och en liten majssoppa för att värma upp mig. De har jättegoda empanadas. Sen lyxade jag till det med en fika på mitt favoritfik med te och en liten semla. Nu har jag bakat rulltårta till imorgon som jag ska bjuda på. Rårörda lingon och mascarpone som fyllning.

IMG_20220211_192449521.webp

Blev lite hungrig på min promenad så gick till ett litet ställe som har argentinsk mat. Blev två empanadas en med spenat och en med tre sorters ost och en liten majssoppa för att värma upp mig. De har jättegoda empanadas. Sen lyxade jag till det med en fika på mitt favoritfik med te och en liten semla. Nu har jag bakat rulltårta till imorgon som jag ska bjuda på. Rårörda lingon och mascarpone som fyllning.

Visa bifogad fil 85722
Ser så himla gott ut!

Skulle sova ja 🤪 Sluta med att jag sitter och tittar på ATG live från Bollnäs och inser hur mycket jag saknar att ha en tävlinghäst ❤️ Känslan.

Men just nu passar de inte in i mitt liv av olika orsaker. Men vårdar min Trulbert som ett barn, han ska alltid vara Kung oavsett.

Skulle sova ja 🤪 Sluta med att jag sitter och tittar på ATG live från Bollnäs och inser hur mycket jag saknar att ha en tävlinghäst ❤️ Känslan.

Men just nu passar de inte in i mitt liv av olika orsaker. Men vårdar min Trulbert som ett barn, han ska alltid vara Kung oavsett.
Jag drömde bara häromdagen om att importera svensk travhäst och visa dem var skåpet ska stå! Jag saknar det verkligen! :love: Fast här finns ju inga tävlingar, bara passlopp typ en gång om året. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
554
Senast: Eloise
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Jag har troligen åkt på nån form av stressutslag. Det kliar så jag blir tokig, självklart mest nattetid också. Har kontaktat vården och...
2 3
Svar
47
· Visningar
1 946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat