Nu har jag svajat omkring på skateskidor för första gången. Sambon har köpt ett pizzastål, så nu ska vi se om vi kan höja standarden på våra redan riktigt goda pizzor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta är obegripligt! Hur kan man inte vara på chipshumör?
eller hurDetta är obegripligt! Hur kan man inte vara på chipshumör?
Ser så himla gott ut!Blev lite hungrig på min promenad så gick till ett litet ställe som har argentinsk mat. Blev två empanadas en med spenat och en med tre sorters ost och en liten majssoppa för att värma upp mig. De har jättegoda empanadas. Sen lyxade jag till det med en fika på mitt favoritfik med te och en liten semla. Nu har jag bakat rulltårta till imorgon som jag ska bjuda på. Rårörda lingon och mascarpone som fyllning.
Visa bifogad fil 85722
Ser så himla gott ut!
eller hur
Kan hon ha fått covid tro då har man ju tappat smaken sägs det
Jag drömde bara häromdagen om att importera svensk travhäst och visa dem var skåpet ska stå! Jag saknar det verkligen! Fast här finns ju inga tävlingar, bara passlopp typ en gång om året.Skulle sova ja Sluta med att jag sitter och tittar på ATG live från Bollnäs och inser hur mycket jag saknar att ha en tävlinghäst Känslan.
Men just nu passar de inte in i mitt liv av olika orsaker. Men vårdar min Trulbert som ett barn, han ska alltid vara Kung oavsett.
Jaha, nu tog Vigil slut… är det nu jag ska börja om med Scott and Bailey? Igen. Third time’s a charm
Alltså jag skulle kunna
Utan problem.
Jag vill. Men. Jag. Borde inte.
Borde vidga mina vyer.
Vem försöker jag lura?!
Njaa, tittade på en trailer nu. Fastnade inteTitta på Torchwood, massor av ögongodis för alla Plus att den är queer
Mars of Easttown!Jaha, nu tog Vigil slut… är det nu jag ska börja om med Scott and Bailey? Igen. Third time’s a charm
Alltså jag skulle kunna
Utan problem.
Jag vill. Men. Jag. Borde inte.
Borde vidga mina vyer.
Vem försöker jag lura?!
Now we’re talkingMars of Easttown!
Kate Winslet är klart ögongodis.
Jag skaffade det igår för att se den serien. Den är så bra!Now we’re talking
Jag har tyvärr inte HBO men ska skaffa så fort nästa säsong av Gentleman Jack kommer (apropå vidga sina vyer ) så då kan jag passa på!
Tack för tips!