Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ute och går i fantastiskt fint väder.

Visa bifogad fil 85700
Avundsjuk. Detta är min promenadvy. Spännande underlag...
1644598641547.png
 
Latar mig, äter hummus med knäcke och dricker te. Ska ge mig på sista avsnittet av The Victim på SVTplay ikväll men slösurfar lite först. En fin dag i övrigt! På museum med en elevgrupp, god lunch, hämtade Labradorgrabben och gick långpromenad i solen. Väldigt skönt och givande överlag, lite ovan känsla efter en lång seg corona-vinter med arbetsdagar på rumpan framför en skärm.
 
Jag sitter och sniffar på min handled - köpt en ny parfym som luktar jättegott. Lite söt, blommig, fruktig och den luktar likadant på mig som i flaskan (det gör de flesta inte, och de åt det sötare hållet brukar lukta bläää..!) :banana: .
 
Har fått hem tavlan, som intressant nog, visade sig vara ett inramat kuddfodral. Dessutom var tyget inte alls sammet, utan känns som ylle. Svartare i verkligheten än på bilden (stört omöjligt att ta vettig bild på något bakom glas....). Mycket tjusig, tycker jag :) ! Om det är någon som är duktig på broderier så får ni gärna berätta för mig vad det är jag har köpt..... :D Ålder, stil, osv... Allt av intresse :) !
broderi1.jpg
 
Nu har Kimchi också upptäckt Kailzies sköna beanbagsäng med Marveltryck på. Mitt bästa köp någonsin. Jag älskar att de använder den, men åh vad jag saknar henne. :heart Det närmar sig ett år utan henne nu.
 
Ätit soppa till middag och några apelsiner till efterrätt, orkar inte fixa med någon paj ikväll. Tänt i kaminen och tänker elda nån timme så det är varmt åt katterna innan jag går och lägger mig, är ganska trött ikväll men får inte gå och lägga mig redan för då vaknar jag inatt. :sleep:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 584
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp