“This spring” ska Gentleman Jack komma då det borde ju vara relativt snartJag skaffade det igår för att se den serien. Den är så bra!
Är lite för snål för att köpa det innan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
“This spring” ska Gentleman Jack komma då det borde ju vara relativt snartJag skaffade det igår för att se den serien. Den är så bra!
Jag har faktiskt inte sett den.. Kanske ska ta och göra det sedan. Du skriver ju så gott om den.“This spring” ska Gentleman Jack komma då det borde ju vara relativt snart
Är lite för snål för att köpa det innan
Ja gör det, du kommer inte ångra digJag har faktiskt inte sett den.. Kanske ska ta och göra det sedan. Du skriver ju så gott om den.
Ta dig i kragen o sluta ajajajaja digHjälpt kompisen bära möbler.
Ajajaj
Det roligaste är dock att de bara åh det är så tungt och jag bara vadå tungt?
Det var inga särskilt tunga möbler, bara otympliga som skulle två trappor upp
Hahha ja jag vet.Ta dig i kragen o sluta ajajajaja dig
Vi sa ju det.
Hoppas det släpper snart!Har en riktigt tuff kväll, värsta ångesten på flera år. Jag tvingade ut prinsessan på halvjogging i blaskregnet nu och det blev lite bättre att andas i alla fall, och det hjälper att försöka peppa en mycket ickeimponerad shiba. För att prata ren norrländska tyckte hon att det var ganska O-kul. En dusch kanske hjälper nu.
Alltså ibland undrar man. Jag har flera plantlådor i trä i min "trädgård"... några är nära dörren, någon annan är lite sådär obskyr vid knuten. Blir alltid så irriterad när de lämnar en lapp i brevlådan som beskriver "Under planter".Skulle få en leverans av några dokument idag. Jag ringde leverans-företaget och bad dem lämna dokumenten på trappen om jag var borta. Jag sa att jag skriver en lapp om var de ska läggas. Fint så!
Ställde ut en stor plastbehållare, lade en sten i botten för att den inte skulle blåsa bort. Satte ett A4 på dörren där jag skrev att de skulle lägga dokumenten i behållaren med lock och gjorde en pil.
När jag kommer hem har de letat fram någon jäkla träklump a la sågat av en stubbe och lagt dokumenten på lådan med stubb-biten över?
But why liksom? Var har de ens hittat den där träbiten?
Locket på lådan är inte svåröppnat och riskerar inte blåsa iväg..
Jag har ju också evigt hungrig katt, men här hjälper det lite med typ "hundtugg" fast helt naturliga och inte råhud. Typ torkat nöthjärta, morotsstavar med anka och liknande. Kan det funka?Megara har blivit senil på riktigt . Hon fick mat för några timmar sedan och nu går hon omkring och bokstavligen svälter till döds, skriker och tuggar på allt som går att tugga på (ffa mig).
Bra tips, förut fick hon torkad kycklingfilé men det var inte en hit och hon behöver något hårt hon kan gnaga på, annars äter hon upp det i stora bitar och kräks.Jag har ju också evigt hungrig katt, men här hjälper det lite med typ "hundtugg" fast helt naturliga och inte råhud. Typ torkat nöthjärta, morotsstavar med anka och liknande. Kan det funka?