Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oh yes!

Anställning uppsagd :banana: :banana:

Fattar ni hur gött det känns! Nu får vi se om de godtar att släppa mig tidigare då jag har mer än 9 dagars komp att ta ut :D

Vet att de kommer krångla men det tar vi på måndag så jag kan prata med facket i lugn och ro :D

FY FASEN VAD GÖTT!! Fredag också :banana:
 
Ute och går i fantastiskt fint väder.

IMG_20220211_154924872.jpg
 
Jag blir lite extra glad varje gång jag köper blommor åt mamma, hon visar verkligen sin uppskattning :D :love: idag fick det bli hennes favoritblomma (tulpan), det är ju alla hjärtans dag nästa vecka och pappa kommer ju inte att köpa något till henne ❤️
 
Jag vet att man inte ska gråta över spilld mjölk, men jag har faktiskt precis gjort just det. Jättefånigt egentligen, men jag hade verkligen preciiis börjat se ljuset i tunneln och känna någon slags optimism och positivitet efter den här satans helvetes skitveckan (ursäkta språket), såg fram emot att sätta mig med en god kopp kaffe och andas i några minuter, och så händer det här när jag värmer mjölken till nämnda kaffe :meh: Då bubblade hela veckans stress, trötthet och frustration över och jag grät en skvätt!

20220211_144841.jpeg


Det hamnade kokhet mjölk precis överallt - inklusive på min hand samt mellan golvbrädorna. Kommer nog lukta riktigt smaskens om ett par dagar :d

Nu har jag gett upp fullständigt och vill mest bara dra täcket över mig i en vecka eller tre. Tyvärr kan jag inte göra just det då jag ska ut och fira en väns födelsedag ikväll, men det är kanske lika bra det. Ska bara försöka låta bli att bli påkörd av en buss eller något annat kul på väg dit 🙃

MVH Bitter
 
Sonen har covid, rimligt att ha klarat sig fram till restriktionerna släpper. Han skulle ha kommit hem idag men hade ont i halsen och skickade en kompis att köpa ett snabbtest och det visade positivt. 🙄 Så nu blir han kvar och försöker hitta en kompis som kan handla mat åt honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 584
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp