Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att vi hade ätit tacos blev det en sväng tillbaka till stallet ihop med älsklingen för insläpp; skönt med lite rörelse efter middagen 😊.
Sen mellomys med en skål godis 😄. Bla Ako Gräddkola som verkligen var evigheters evigheter sen jag åt sist 😄.
Allra bäst ikväll tyckte vi båda att rocklåten Face in the Crowd/Browsing Collection var så det var trist att den inte gick vidare.
Nahe nu blir det faktiskt sänggång och eftersom vi slutat elda men det fortfarande blåser som fn ute så får vi dra igång elementet I köket så slipper det bli så kallt till i mörra bitti ☺
 
Sett Melodifestivalen och slötittat på lite Morden efteråt. Ska strax krypa ner i sängen och varva ner lite till. Imorgon åker syrran hem, blir skönt. Är kul att hon är här några dagar och vi har roligt men jag blir så trött efteråt så ser fram emot att sova halva dan sisådär :o😅
 
IMG_20220212_185643.jpg
Ååååå!!!

☀️🌴🍹

Vars i välden är du :bump: ?
Jag är i kap verde och njuter 😍
 
Latar mig i soffan (som jag nött väldigt mycket på idag :angel:) och tuggar på de sista bilarna ur den där påsen som hoppade på mig på Ikea i tisdags. Egentligen borde jag nog lägga mig snart men eftersom att både sambon och jag "råkade" sova i en timme kring 18 kan det bli besvärligt att somna redan nu... Som tur är finns det en massa bra dokumentärer och serier på TV som jag vill se, så det får nog bli nått sånt :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp