Och ja jag övningskörde i typ 15 år men kom aldrig till uppkörningNär bilen inte ville starta så klappade jag lite på den och sa kom igen nu
Nu är jag 45 och har gett upp hoppet om körkort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och ja jag övningskörde i typ 15 år men kom aldrig till uppkörningNär bilen inte ville starta så klappade jag lite på den och sa kom igen nu
Har han fått köra till och från skolan då?
Well done! Nu får du vara på BukeKompensations uppgiften inlämnad! Jag är grymt bra! Klockan är ju bara 19! Sen får vi se om min lärare är lika nöjd som jag.
Dokumentärer är fascinerande! även om ämnen de bahndlar är så hemska iblandUpplyftande kväll, tittar på dokumentärer om Förintelsen, massmördare, WWII östfronten WWI västfronten i skyttegravarna och historiska massaker. Plus rapporter om vad som händer i Ottawa. Funderar på att göra en kycklinggryta med det vin (i iskuber) jag har hemma även om det definitivt inte är en dl.
Jag brukar berömma bilen ibland (speciellt efter en omkörning )
Vilka söta gubbarJag kan inte rita men försöker lära mig solhälsningar och behövde en fusklapp. Det värsta är att de dåligt ritade streckgubbarna ändå har bättre form än vad jag har