Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Upplyftande kväll, tittar på dokumentärer om Förintelsen, massmördare, WWII östfronten WWI västfronten i skyttegravarna och historiska massaker. Plus rapporter om vad som händer i Ottawa. Funderar på att göra en kycklinggryta med det vin (i iskuber) jag har hemma även om det definitivt inte är en dl.
 
Upplyftande kväll, tittar på dokumentärer om Förintelsen, massmördare, WWII östfronten WWI västfronten i skyttegravarna och historiska massaker. Plus rapporter om vad som händer i Ottawa. Funderar på att göra en kycklinggryta med det vin (i iskuber) jag har hemma även om det definitivt inte är en dl.
Dokumentärer är fascinerande! även om ämnen de bahndlar är så hemska ibland
 
Jag kan inte rita men försöker lära mig solhälsningar och behövde en fusklapp. Det värsta är att de dåligt ritade streckgubbarna ändå har bättre form än vad jag har :rofl:
 

Bifogade filer

  • 20220213_202630.jpg
    20220213_202630.jpg
    141,7 KB · Visningar: 70
Kikar på tv och funderar på min C-uppsats. Borde skriva nu när jag har tid då mannen hoppade på ett ben upp till ovanvåningen för att natta barn. Minste barnet har precis somnat efter ett skrik-och kräkmaraton där hon var otröstlig. Vilket inte alls är likt henne då hon alltid har ett leende på läpparna även när hon är trött.
 
Blåste något mindre idag så vi tog en kort ridtur I skogen och fortsatte med lite galopp på ridbanan innan vi avslutade; första galoppen blev ute på skogsvägen och pållan var minst lika ivrig på det som jag, äntligen 😍. Efter stallet och sambon hade kommit hem tog vi en liten roadtripp till Vadstena där sambon skulle köpa en motorsåg från 70-talet 😄.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 584
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp