Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en knapp 1/2 dl av fryst vin, inte 1 dl som det står i receptet. Funderar på att laga det ändå - det är en kycklinggryta och så får vi se hur det blir.
Jag fryser kaffe! kaffe isbitar i islatten är perfaFattar inte varför frysa vin? Finns ju alltid ofrysta tillgångar
Det är underbart att ha häst om förutsättningar är rätt. Men har man egentligen inte ekonomin blir det en konstant stress. Been there, done that.Tänker fortfarande på helgen och samtalet med hästägaren. Förstår inte varför det hänger kvar som en olustig känsla fortfarande? Försvinner säkert efter att jag varit där nästa gång!
Men jag känner också att jag var så nära i tanken om en egen häst, och nu känns det som en liten sorg att det inte kommer bli så. Jag vet ett det är det mest rimliga, jag har inte ekonomin för det egentligen och det är dumt att binda sig så. Men, jag önskar ändå att det skulle hända någon gång.
Jag har ju haft en egen häst en gång i tiden, som bara blev fel. Jag skulle så gärna vilja äga en häst på ”rätt” sätt, när allt känns bra och härligt. Men allt har väl sin tid, det kanske kommer…
Här med. Och jag har två hundpromenader och en ponnypromenad att se fram emotUrg! Imorgon är det snöblandat regn hela dagen
Ännu skönare att bada sen juHär med. Och jag har två hundpromenader och en ponnypromenad att se fram emot
Ja, det är ju så. Återigen känns det lite bättre nu när jag gick skriva av mig liteDet är underbart att ha häst om förutsättningar är rätt. Men har man egentligen inte ekonomin blir det en konstant stress. Been there, done that.
Det kommer säkert en tid då det blir rätt med en egen häst igen.
Jag önskar så att jag hade råd och ork att ha min häst på heltid igen, men för nu har jag bästa lösningen. Fodervärd och att jag är där några dagar i veckan.
Hur funkar dom egentligen. Vart kan man tex lösa in kvittot?Jag med!
Antar att de 9 säckar/kassarna kommer att inbringa strax under 1000 kr. Bäst att åka till återvinningscentralen med megamaskinen som fixar det genom pour-in direkt från kassarna.
Jag med!
Antar att de 9 säckar/kassarna kommer att inbringa strax under 1000 kr. Bäst att åka till återvinningscentralen med megamaskinen som fixar det genom pour-in direkt från kassarna.