R
RedQueen
Den rullade runt i hallen, trodde först det var hunden men han låg på golvet hos mig. Jag blev allt lite sur på dem, jag drar ju inte runt med deras grejer. I alla fall vad jag vet.Vad hittar de på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den rullade runt i hallen, trodde först det var hunden men han låg på golvet hos mig. Jag blev allt lite sur på dem, jag drar ju inte runt med deras grejer. I alla fall vad jag vet.Vad hittar de på?
Köpa med dig en domkraft har inte bilen en domkraftAttans. Pappas bil har pyspunka på ett däck. Alltså måste jag köpa med mig en domkraft på vägen hem i dag och byta till extradäck innan jag kan åka till stallet.
Ganska irriterande
Det är förmodligen mitt "fel". Vägen till stallet är kolmörk, slingrig, mycket möten och cirka hundratusen potthål. Har man inga möten kan man väja för potthålen, men är det möte blir det så att man måste köra ner i dem helt enkelt
Nix! Min pappa brukar byta däck hemma hos sin pappa i Västervik. Så domkraften är i Västervik.Köpa med dig en domkraft har inte bilen en domkraft
Nix! Min pappa brukar byta däck hemma hos sin pappa i Västervik. Så domkraften är i Västervik.
Hundra procent osmart
Affären i stan jag veckohandlar/e-handlat på har sån! Supersmidigt!Här har två affärer det. Älskar det...
Det blir lite krångligt då mina bekanta i princip är mina kollegor, och de kan ju inte sluta tidigare bara för att åka hem och hämta en domkraft. Dessutom tänker jag att jag kan utrusta pappas bil med domkraft för senare behovFråga någon bekant om du kan låna en?
Det blir lite krångligt då mina bekanta i princip är mina kollegor, och de kan ju inte sluta tidigare bara för att åka hem och hämta en domkraft. Dessutom tänker jag att jag kan utrusta pappas bil med domkraft för senare behov
Min pappa är den smartaste människan jag någonsin träffat, men vissa grundläggande grejer är lite mer svajigt
Tack Ja verkligen, jag tyckte tom jag hörde henne hoppa ner från bänken idag.Jag beklagar Det är skit tufft. Vår gamling rasa ihop i ett krampanfall i hallen för ett tag sedan så vi tog bort henne inom loppet av 40 minuter från att anfallet var klart. Man sörjer dem det är väldigt tomt i soffan på kvällarna när hon inte ligger där antingen på oss eller brevid
Tack Ja verkligen, jag tyckte tom jag hörde henne hoppa ner från bänken idag.
@Tranan Tack
@Fjordfrälst Tack
@Malibu_Stacy Tack Ja det var blodpropp hon hade och troligtvis vatten i lungorna. Hon började låta rosslig när vi åkte, sedan blev det mer i bilen på väg in. När vi kom fram kunde hon inte andas ordentligt så veterinären tog bort henne ganska omgående.
@Hoarfrost Tack
@Snurrfian Tack Ja man är inte beredd alls