Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är typ helt slut efter att ha hjälpt polisen lösa inbrottsmysterium. Med hjälp av tidsloggar, städare, och lite andra vet vi nu vem som stulit sprit och pillat på/förstört konst i ett rum som är låst. Förmodligen har hen även knarkat i ett annat rum. Känner mig som att jag var med i någon urtrist deckare. :rofl:

Polisen tyckte att jag kunde jobba med sånt här, för det var jag som löste det. :p Ny karriär!

Chefen är helt uppstissad, verkar som han går igång på sånt här? Upplever att många män håller på så, typ oj något kriminellt! Jag måste jaga efter och lösa det nu! Något i hållningen som typ skriker "Jag är man och kan slåss". Ganska äckligt. Han har flåsat efter mig som någon form av obehagligt upphetsad wannabe Sherlock Holmes hela förmiddagen. Han var till och med uppkädd för det :wtf:
 
Hämtade varor på CG men ändå likt förbaskat fick jag gå in då räkmackorna inte kunde levereras och av någon lustig anledning kan man ju inte köpa räkor i lösvikt på e-handel. Tog på munskydd. Respekterade folk det då? En del hade vett. Inte alla. Bägaren rann fan över när en kille stod bakom mig i kassakön och flyttade efter när jag flyttade på mig så till slut fräste jag att han skulle hålla avstånd. Får fan spader på idiotfolk. Säkert extra känslig/lättretad nu för oron av morfar men tycker fan att har jag munskydd har jag ju ändå visat att jag vill ha space. För nån som har skalle att tänka med borde det vara tydligt.
 
Hämtade varor på CG men ändå likt förbaskat fick jag gå in då räkmackorna inte kunde levereras och av någon lustig anledning kan man ju inte köpa räkor i lösvikt på e-handel. Tog på munskydd. Respekterade folk det då? En del hade vett. Inte alla. Bägaren rann fan över när en kille stod bakom mig i kassakön och flyttade efter när jag flyttade på mig så till slut fräste jag att han skulle hålla avstånd. Får fan spader på idiotfolk. Säkert extra känslig/lättretad nu för oron av morfar men tycker fan att har jag munskydd har jag ju ändå visat att jag vill ha space. För nån som har skalle att tänka med borde det vara tydligt.

Jag var ute och handla i lördags och fick lite panik när det var så mycket folk ute. Aldrig mer handlas på en lördag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 583
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp