Är den inte slut snart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är den inte slut snart?
Löjrommen eller dieten?
Löjrommen
Jupp, är Biltema jag tänkt ta mig till. Pappa har en liten skruttbil så det får bli en 1,5 tonsKan du ta dig till en Biltema? Deras enklaste för 1,5ton funkar utmärkt och är billig, jag har den. Men det beror givetvis på vad det är för bil, är det en SUV hade jag velat ha den för 2ton.
Nejdå köpte typ 20 rejäla paket Har väl fem kvar kanske. Men ska snart bege mig ut i orten och tjacka fler av min becknare
Jag har spenderat hela natten på jobbet tydligen. Men huvudplotten i drömmen handlade om hundar och katter så det gjorde egentligen ingenting.
Funderar på att göra sammaKöpt ett es schabrak till mig själv i alla hjärtans dag present
Hämtade varor på CG men ändå likt förbaskat fick jag gå in då räkmackorna inte kunde levereras och av någon lustig anledning kan man ju inte köpa räkor i lösvikt på e-handel. Tog på munskydd. Respekterade folk det då? En del hade vett. Inte alla. Bägaren rann fan över när en kille stod bakom mig i kassakön och flyttade efter när jag flyttade på mig så till slut fräste jag att han skulle hålla avstånd. Får fan spader på idiotfolk. Säkert extra känslig/lättretad nu för oron av morfar men tycker fan att har jag munskydd har jag ju ändå visat att jag vill ha space. För nån som har skalle att tänka med borde det vara tydligt.
Crystal merlot goldFunderar på att göra samma
Vilket blev det?
Nej för fan det har jag inte gjort sen före pandemin!Jag var ute och handla i lördags och fick lite panik när det var så mycket folk ute. Aldrig mer handlas på en lördag!
Person med becknarväska: "Lite ladd?"
Törnis: "Nej tack, men gärna löjrom"
Edit: Fast becknarväska kanske inte är så lämpligt, en kylväska vore bättre
Crystal merlot gold
Självklart ska du också köpa ett!