Hade en stallkamrat tidigare som hade två chinese crested, pouder puff. Det regnade och jag tänkte, fy för lukten av blöt hund. Varpå hon säger :Verkligen
”Det är så skönt med puffarna, de luktar aldrig blöt hund ! ”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade en stallkamrat tidigare som hade två chinese crested, pouder puff. Det regnade och jag tänkte, fy för lukten av blöt hund. Varpå hon säger :Verkligen
Fusk! En fluffig isländsk fårhund stinkerHade en stallkamrat tidigare som hade två chinese crested, pouder puff. Det regnade och jag tänkte, fy för lukten av blöt hund. Varpå hon säger :
”Det är så skönt med puffarna, de luktar aldrig blöt hund ! ”
Fast det jag menade var att de luktade ocksåFusk! En fluffig isländsk fårhund stinker
Jaha! Då är jag inte lika förorättadFast det jag menade var att de luktade också
Älskar entusiasmenTiden får gärna snabba på så jag får åka till stallet någon himla gång
(ursäkta mitt tjat varje måndag om att jag vill åka till stallet )
I morse när klockan ringde ville jag bara gå i ide ngt år. Så trött! Längtar så ofantligt tills det skulle vara ok att resa till värmen och bara ligga vid havet några v och dricka drinkar och äta glass.
Tänk att bara sola, bada, äta god mat, glass och sörpla drinkar. Ååååh!
Men det var bara att ge sig ut i snöregnet.
Orken tvärdog totalt nu. Så sambon är och hämtar lunch.
Haha tajming dåHär är det medryttaren som har hästen idag
Jo du räknar ändå upp fördelar jag inte kan säga emot ändåAlltså jag föredrar VERKLIGEN mildväder ett år när elen är svindyr....
Dessutom har jag precis börjat släppa ihop den skadade hästen med kompisen igen, så stenhård hage och is....nej, tack!
Fast vi har ridhusHaha tajming då
Isch det är ju inte så värst inspirerande då..Ätit gulaschsoppa till lunch, druckit te och ätit en bit överbliven rulltårta från i helgen. Bra måndagslunch! Ska nu återgå till jobbet. Hoppas också på bättre väder till imorgon då jag ska rida nu regnar det. Paddocken har inte varit rolig de sista veckorna stenhård eller bara sörja.
Inget att gnälla över då juFast vi har ridhus
Tycker stall och häst är härligt oavsett väder. En av mina bästa minnen är från en uteritt i hagelblandat regn och storm.Älskar entusiasmen
Önskar att jag kunde uppbåda en hundradel av din entusiasm för stallet idag
Tycker stall och häst är härligt oavsett väder. En av mina bästa minnen är från en uteritt i hagelblandat regn och storm.
Det enda jag kan tröttna på är om hagen varit lerig, blivit upptrampad och sedan fryst. Knöggel är jag inte fan av. Speciellt inte med min fd medryttarhäst som var svårfångad. En kan ju bryta benen för mindre.