Jag älskar den doftenDet stinker blöt hund här, trots att jag gnuggat honom med handduk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar den doftenDet stinker blöt hund här, trots att jag gnuggat honom med handduk
Det får man väl nästan gratis nuförtiden. Ur led är tidenLäste Chrystal Meth…
Jag vaccinerade mig idag, tredje sprutan. Kanske en dum fråga men kan jag ta ett snabbtest med någorlunda pålitligt resultat?
Min man har jobbat ihop med en som testat positivt men jag behöver kanske inte vara orolig i och med att jag har tre sprutor i kroppen och dessutom haft det en gång?
Nä kanske inte. För honom har det betydelse, han jobbar i omsorgen. För mig kanske det kvittar egentligen. Har så dålig koll på vad som gällerSpelar det numera någon roll?
Har för mig att jag läste något om att numera är det symptom som spelar roll, oavsett eventuellt testresultat
Jag vaccinerade mig idag, tredje sprutan. Kanske en dum fråga men kan jag ta ett snabbtest med någorlunda pålitligt resultat?
Min man har jobbat ihop med en som testat positivt men jag behöver kanske inte vara orolig i och med att jag har tre sprutor i kroppen och dessutom haft det en gång?
Nä jag har hört det med. Att det inte är pålitligt. Men å andra sidan har ingen av oss symtom så känns onödigt att ens testa sig..Snabbtest du gör själv är inte pålitligt.
(Jag fick covid trots tre doser vaccin och var dålig i två veckor ska tilläggas )
Fick idag ett gulligt litet handskrivet hjärtans dag kort av en liten grabb på 11 år
Hur gulligt?!!!