Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr. Det är tomt på den hyllanVar kan jag köpa ny kropp? Galenpannan visade sig från sin allra snabbaste sida i dag och jag känner som att jag blivit överkörd av femton ångvältar
Förlåt! behövde lite nya delar!Tyvärr. Det är tomt på den hyllan
Men åh! Grattis!Visa bifogad fil 85925
Sambon bjöd på en överraskning ikväll
Stort grattis!Visa bifogad fil 85925
Stort grattis!Visa bifogad fil 85925
Håller tummarna för att du får en ny njure så snart som möjligtÄr alldeles uppspelt och omtumlad.
Varit till sjukhuset och pratat med transplantationsfolket.
Jag har ju förberett mig på flera års väntan på en ny njure. Läkaren sa att han var skapligt säker på att ha försett mig med ny njure inom ett år. Kanske inom ett halvår. Jag blev stum och häpen.
Bukspottkörtel än knepigare. men när de ser att njuren funkar och jag är återhämtad så kan jag få langhanska öar (de som producerar insulinet). Det är inte ens en operation utan de kör in en slang til levern och jag får öarnai via ett dropp.
Jag har order att packa en väska och redan imorgon be njurmottagningen om telefonnummer till sjukresor så jag kan beställa taxi när de ringer mig. Alltså NU ska jag ha en väska packad och förse mig med telefonnummer.
Men det var drösvis med info. Tur jag hade avkomman med mig som kunde hjälpa mig komma ihåg. Min externa hårddisk
Känner mig totalt omtumlad. Och glad.
Alla framtidsfunderingar är kullvälta.
Men om det är av betydelse för han och han jobbar inom vården då får han ju prata med sin chef. Dottern fick testa sig idag pga att hon är inom vården. En arbetsgivare godkänner väl knappast ett snabbtest?Nä kanske inte. För honom har det betydelse, han jobbar i omsorgen. För mig kanske det kvittar egentligen. Har så dålig koll på vad som gäller
Grattis!Visa bifogad fil 85925
Visa bifogad fil 85925
Är alldeles uppspelt och omtumlad.
Varit till sjukhuset och pratat med transplantationsfolket.
Jag har ju förberett mig på flera års väntan på en ny njure. Läkaren sa att han var skapligt säker på att ha försett mig med ny njure inom ett år. Kanske inom ett halvår. Jag blev stum och häpen.
Bukspottkörtel än knepigare. men när de ser att njuren funkar och jag är återhämtad så kan jag få langhanska öar (de som producerar insulinet). Det är inte ens en operation utan de kör in en slang til levern och jag får öarnai via ett dropp.
Jag har order att packa en väska och redan imorgon be njurmottagningen om telefonnummer till sjukresor så jag kan beställa taxi när de ringer mig. Alltså NU ska jag ha en väska packad och förse mig med telefonnummer.
Men det var drösvis med info. Tur jag hade avkomman med mig som kunde hjälpa mig komma ihåg. Min externa hårddisk
Känner mig totalt omtumlad. Och glad.
Alla framtidsfunderingar är kullvälta.
De godkänner snabbtest tydligen, för det var negativt och han fick åka till jobbet.Men om det är av betydelse för han och han jobbar inom vården då får han ju prata med sin chef. Dottern fick testa sig idag pga att hon är inom vården. En arbetsgivare godkänner väl knappast ett snabbtest?
Visa bifogad fil 85925