Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobb, ont i sidan vaknade vid 4 inatt och kunde inte somna om.

Beror på att jag tappat bort jobbnycklarna. Har inte erkänt det än. Har stall och jobbnyckel på samma knippa och i fredags efter att jag låst upp sadelkammaren är de puts väck. Lite stressande har 2 veckor på mig att få fram detta

Fick även välja ny bil och telefon igår så många järn i elden samtidigt som jag förbereder mig p att sitta av tiden här på jobbet.
 
På jobb, ont i sidan vaknade vid 4 inatt och kunde inte somna om.

Beror på att jag tappat bort jobbnycklarna. Har inte erkänt det än. Har stall och jobbnyckel på samma knippa och i fredags efter att jag låst upp sadelkammaren är de puts väck. Lite stressande har 2 veckor på mig att få fram detta

Fick även välja ny bil och telefon igår så många järn i elden samtidigt som jag förbereder mig p att sitta av tiden här på jobbet.
Oj, hoppas nycklarna kommer fram!
 
Suck. Kollade väderleksprognosen, såg att klart.se tycker att det ska regna från ca kl 13 och de andra att det inte ska regna alls. Klädde mig för långpromenad för att hinna innan regnet och gav mig ut. Vad tror ni händer? Jo 100 meter från porten så kommer det en plötsligt störtskur! Vi var inte direkt klädda för det, sååå vi vände hemåt, genomblöta och griniga. Nu verkar solen skina igen men jag orkar inte bråka med vädret nu. Ger mig hellre ut i regn då, men rätt klädd för eländet...
 
Visa bifogad fil 85925
Sambon bjöd på en överraskning ikväll ❤️
Åh vad roligt, grattis! Som relativt nyförlovad kan jag hälsa att den här perioden som börjar för er nu tamigtusan är livets bästa! Oj vad kära i varandra vi har varit sedan vi förlovade oss, jag och sambon :D Hojta till på PM om du vill diskutera bröllopsplaner när ni väl kommer så långt! Det fanns ju en bröllopstråd en gång i tiden, men jag tvivlar på att den skulle vara särskilt aktiv om vi drog igång den ;)
 
Sitter på kontoret även denna dag och låter sambon rodda badrumsrenoveringen därhemma. Jag vill egentligen inte vara varken här eller där, men nu är det som det är. I eftermiddag ska jag dock byta miljö och sätta mig på ett fik någonstans och jobba tror jag minsann. Negativt är att jag sovit uselt för 10:e dagen i rad, positivt är att solen skiner och att min frukostsmoothie smakar lite extra gott idag :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 584
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp