Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag mår ungefär så här: :turd::turd:
Jag vet att det antagligen bara är utsättningssymptom eftersom jag håller på att byta en antidepressiv medicin. Men jag har visst glömt hur jobbiga utsättningssymptomen är… och om någon dag kommer väl insättningssymptomen också :meh:

Men jag tror i alla fall inte att det kommer bli så utdraget denna gången. Går från maxdos till noll på 1,5v och kör insättning parallellt, så förhoppningsvis går det över snart och jag får må lite bättre igen :)

Idag har jag inte gjort något, alls. Vaknade och gick upp och åt frukost men kände mig snurrig och allmänt dålig så jag gick och la mig igen. Somnade om och vaknade för en stund sen. Nu ska jag försöka gå upp och förflytta mig till soffan… 😊
 
Åh vad roligt, grattis! Som relativt nyförlovad kan jag hälsa att den här perioden som börjar för er nu tamigtusan är livets bästa! Oj vad kära i varandra vi har varit sedan vi förlovade oss, jag och sambon :D Hojta till på PM om du vill diskutera bröllopsplaner när ni väl kommer så långt! Det fanns ju en bröllopstråd en gång i tiden, men jag tvivlar på att den skulle vara särskilt aktiv om vi drog igång den ;)
Tack! Vad gullig du är! :love: jag har liksom precis förlovat mig, har inte riktigt fattat att jag ska gifta mig OCKSÅ :laugh:
 
Fixade och tömkörde ut en sväng I skritt och lite granna trav och pållan höll sig i skinnet förutom ett litet bussprång på asfaltsvägen 😅. På ridbanan blev det dock inte så långvarigt då det var både väldans blött och tungt. Hade ju hoppats på att det skulle få torka upp lite idag då SMHI utlovade uppehåll (om än härliga solglimtar mellan skurarna!) men icke. Säga vad man vill om dem men när det gäller att ha fel håller de världsklass, det ska de väl ändå ha cred för🤣🥳.
 
IMG_20220215_170744540_PORTRAIT.jpg

Har haft en jobbig och ganska sirlig eftermiddag.
Så jag dricker lite matcha te.
 
Dagen då allt går fel kröntes av en mindre trevlig upplevelse:
Ena hunden blev lös i magen och hade skit i pälsen när vi skulle gå in efter promenad. Då går andra hunden förbi just när hon vildsint ruskar sig. Resultatet: Andra hunden får skit i hela ansiktet inklusive ögat. Skratta eller gråta liksom? 🤷‍♀️ Jag valde det första och tackade någon högre makt att de är små, lätta att bära och vi har både badkar och dusch med väggar att låsa in en av dem i. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 584
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp