Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev inte alls blöt på väg till jobbet i dag. Som vanligt hjälper inte paraply :banghead:
Väntar på att kollegan ska komma hit så jag kan få veta vad som hände på senaste avsnittet av True Love. Programmet verkar ju vara fruktansvärt dåligt, men kollegan berättar så roligt, så jag vet vad som händer i programmet ändå :D
 
En kollega kom förbi och bjöd på en sån här "svenskjävlar"-godis, men den var inte så otäck som befarat! Nästan god? Har jag börjat gilla lakrits? Vem är jag? Känner att jag får en identitetskris.

lakritsroten_svenskjavlar_1.jpg
 
Vaknade med känningar i halsen och huvudet, men skapligt pigg. Efter två timmars (hemma)jobb hade dock energin sjunkit till noll och symptomen blivit mina vanliga vid stressförkylning 👎 Så bara att sjukanmäla och gå och lägga sig.
Surt för lönen bara, då jag (om jag blir frisk till dess) ska opereras nästa torsdag och vara sjukskriven upp till 14 dagar 😳
 
Tog med mig en av gubbarna för att kolla upp saldon på en del grejer vi har i lagret, vips så har vi hittat massor med grejer som inte finns i datorn men som står ute i lagret(en del har stått i mer än 6 år och har utgått ur sortimentet). Vi är nu persona non grata inne på kontoret för vi ”bara måste hitta fel och merjobb”. Mjodå, när det kostar pengar och utrymme så… :devil:
 
Tog med mig en av gubbarna för att kolla upp saldon på en del grejer vi har i lagret, vips så har vi hittat massor med grejer som inte finns i datorn men som står ute i lagret(en del har stått i mer än 6 år och har utgått ur sortimentet). Vi är nu persona non grata inne på kontoret för vi ”bara måste hitta fel och merjobb”. Mjodå, när det kostar pengar och utrymme så… :devil:
Finns det inte i datorn så finns det inte :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 585
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp