Vad ska du arbetsträna med?Har övat scentwork med hästen, tror han börjar förstå lite mer nu.
Har även fått datum för att börja arbetsträna, känns så bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska du arbetsträna med?Har övat scentwork med hästen, tror han börjar förstå lite mer nu.
Har även fått datum för att börja arbetsträna, känns så bra!
Som administratör hos hemtjänsten.Vad ska du arbetsträna med?
Det låter ju som en bra tjänst Hoppas du kommer trivas!Som administratör hos hemtjänsten.
Ja, det känns bra. Tack!Det låter ju som en bra tjänst Hoppas du kommer trivas!
Men näsfläcken!Vi firar födelsedag igen. Dagens födelsedagsbarn är Selma, som fyller fyra år. Hon kom hit som ohanterad ettåring, och var rädd för det mesta, inklusive kompisarna. Numera är hon trygg och tam, och ett alldeles fantastiskt marsvin. Visa bifogad fil 85986
Ja, visst är hon gullig?Men näsfläcken!
Nej, provade det för någon vecka sedanDet är inte alls skönt med handsprit i ögat.... Det skvätte när jag öppnade flaskan, och jag hann väl inte blunda i tid....
Du får starta företag och diktera åt olika företag.Jobbat 07.45-12 än så länge idag, ska iväg och hämta ut ett paket nu, sedan tillbaka till datorn och jobba vidare. Snart dags att börja skriva för en ny mottagning
Bedårande!!Ja, visst är hon gullig?
Tanken har slagit mig att starta företag och låta regionen anlita mig via det istället. Har en kollega som gör så. Men nja, jag anser att skattepengar inte ska slösas med och bemanningsuppdrag är otroligt dyrt för vården.Du får starta företag och diktera åt olika företag.
I Skåne står regnet som spön i backen och som gräddde på moset kom även blåsar tillbakaDet snöar Jag har tänkt gå till affären men nu får det nog kvitta. Inte sugen på att bli snöig.