Här kräksnöar det 🌨I Skåne står regnet som spön i backen och som gräddde på moset kom även blåsar tillbaka
Kom en dryg dm igår och förväntas komma nånstans uppemot 30 cm till tills imorgon, så det kan bli intressant att ta mig till jobbet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här kräksnöar det 🌨I Skåne står regnet som spön i backen och som gräddde på moset kom även blåsar tillbaka
Är det inte alltid så i skåneI Skåne står regnet som spön i backen och som gräddde på moset kom även blåsar tillbaka
Kan varmt rekommendera Heidelberg i sydvästra Tyskland. Även Freiburg är vackertÅh, München är fint! Jag har bara varit där en gång och då i december. Skulle också vilja åka tillbaka på vår/sommar. Överhuvudtaget skulle jag vilja se mer av södra Tyskland än jag gjort.
Just nu verkar det inte spela någon roll vart jag åker så följer blåsar med, regnet kunde jag iofs klarat mig utan, men det blir en tripp till Kristianstad i morgon för köp av stövlar då jag glömde ta medÄr det inte alltid så i skåne
Varför vill man bo så
/norrland forever
Vad härligt med en resa! Sååååå avis!Bokat en långweekend till München i slutet av april. Äntligen ut och resa igen! Ena hunden ska följa med också, ska bli så kul.
Det har gått 9 år sedan jag flyttade därifrån, och då hade jag varken sambo eller 4 hundar utan enbart 1 vovve (som också är den som ska få följa med!). Hoppas på bra vårväder
Hoppas ni får urusel täckning! Borde vara olagligt med såna bilder nu..Visa bifogad fil 85998
Livet känns fortsatt rätt okej