Vad gör vi? CXLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis ringt och bokat om två tider på olika ställen i vården. Har dragit mig i flera veckor för att ringa och boka om tiderna (hej telefonfobi!) 🙃 Men nu är det gjort! Och som vanligt så var det givetvis ingen som blev arg eller reagerade dåligt på att jag ringde :up:

Nu har jag bara ett samtal kvar men jag känner att jag behöver en paus efter att ha ringt två samtal :)

Det var ju väldigt logiskt att jag ringde till de två ställena jag ska till i mars och april, men sparade samtalet till stället jag ska till nästa vecka :idea: :D
 
Har precis ringt och bokat om två tider på olika ställen i vården. Har dragit mig i flera veckor för att ringa och boka om tiderna (hej telefonfobi!) 🙃 Men nu är det gjort! Och som vanligt så var det givetvis ingen som blev arg eller reagerade dåligt på att jag ringde :up:

Nu har jag bara ett samtal kvar men jag känner att jag behöver en paus efter att ha ringt två samtal :)

Det var ju väldigt logiskt att jag ringde till de två ställena jag ska till i mars och april, men sparade samtalet till stället jag ska till nästa vecka :idea: :D
Har också ringt vården idag, var inte alls krångligt att få ut nytt recept som jag trodde! Har bytt vc sedan sist
 
Bokat en långweekend till München i slutet av april. Äntligen ut och resa igen! Ena hunden ska följa med också, ska bli så kul.
Det har gått 9 år sedan jag flyttade därifrån, och då hade jag varken sambo eller 4 hundar utan enbart 1 vovve (som också är den som ska få följa med!). Hoppas på bra vårväder ☀️
Jag satt precis och längtade efter att resa jag också! Helst någonstans varmt och oregnigt.
 
Bokat en långweekend till München i slutet av april. Äntligen ut och resa igen! Ena hunden ska följa med också, ska bli så kul.
Det har gått 9 år sedan jag flyttade därifrån, och då hade jag varken sambo eller 4 hundar utan enbart 1 vovve (som också är den som ska få följa med!). Hoppas på bra vårväder ☀️
Vad mysigt!

Vi planerar att åka till svärföräldrarnas lägenhet i Nice som vi aldrig hann åka till innan pandemin. Tänker oss i slutet av Maj eller början av Juni. ☀️
 
Bokat en långweekend till München i slutet av april. Äntligen ut och resa igen! Ena hunden ska följa med också, ska bli så kul.
Det har gått 9 år sedan jag flyttade därifrån, och då hade jag varken sambo eller 4 hundar utan enbart 1 vovve (som också är den som ska få följa med!). Hoppas på bra vårväder ☀️
Åh, München är fint! Jag har bara varit där en gång och då i december. Skulle också vilja åka tillbaka på vår/sommar. Överhuvudtaget skulle jag vilja se mer av södra Tyskland än jag gjort.
 
Sedan chefen igår uttryckte sig att "Nej henne måste man kontrollera" (som i styra) om en kvinnlig kollega, och jag pikade honom om att så kan man faktiskt inte säga, har det blivit ett stående skämt bland mina närmsta kollegor att jag behöver kontrolleras :rofl:

Jag går på toaletten "App, app, app, har du frågat eller?! :rage:"
Jag går ut i korridoren och kopierar papper "Shit, Bosse! Du har ju tappat kontrollen på Hoarfrost, kolla här! helt okontrollerbar!!! Hon står ju och kopierar! :nailbiting:" (kollegan heter egentligen något annat)

Mina kollegor är underbara i bland. Jäklar vad jag skrattat mycket i dag. :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 585
Senast: Alexandra_W
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 381
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp