Jag lockar nästan dagligdags på dammsugaren på jobbet. "Come on then!" innan vi travar ned längsmed korridoren.Jag har smackat åt bilen så
Vid omkörning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lockar nästan dagligdags på dammsugaren på jobbet. "Come on then!" innan vi travar ned längsmed korridoren.Jag har smackat åt bilen så
Vid omkörning
Låter som min kväll, har sett de fem första avsnitten av Mysteriet Marianne på TV4 play. Handlar om en 6-åring som försvann på 80-talet i Norge.Upplyftande kväll, tittar på dokumentärer om Förintelsen, massmördare, WWII östfronten WWI västfronten i skyttegravarna och historiska massaker. Plus rapporter om vad som händer i Ottawa. Funderar på att göra en kycklinggryta med det vin (i iskuber) jag har hemma även om det definitivt inte är en dl.
Vad hittar de på?Spökena i huset härjar med min finväska.
Ja men det skulle ju jag också fråga förut, glömdeVad hittar de på?
Va vad är det för något monster till pantmaskin? Aldrig sett någon pantmaskin på någon återvinningscentral här.
Hur funkar dom egentligen. Vart kan man tex lösa in kvittot?
Här har två affärer det. Älskar det...Större ÅVC brukar ha, den närmaste för mig är i Falun. Där är den i en separat byggnad.
Edit: Såhär ser den ut
Jag får se fram emot det ikväll sen!Ännu skönare att bada sen ju
Man väljer mellan att få in det direkt på sitt bankkonto, butikskupong eller ge till välgörenhet. Just finessen att få rakt in på kontot är himla bra.Hur funkar dom egentligen. Vart kan man tex lösa in kvittot?