Lite av en tradition att jag postar den här bilden inför varje gång jag ska genomgå en magnetröntgen, och något måste väl vara som vanligt trots corona, så nu kör vi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För några veckor sedan så faceplantade jag när jag skulle försöka gå ner för en trappa, hakan blev rejält blå och svullen. Inte för att det just hjälper dig, men det kanske kan vara uppmuntrande att tänka på att man inte är värst, haha.
Sitter och vibrerar lite lätt... gårdagskvällens astmamedicin gör sig påmind
Säg till om det känns sämre igen, så bifogar jag en bild på hur det såg ut! Man vill ju hjälpa till liksom!Haha, jag tackar! Min finne känns nu mycket mer lätthanterlig
Håller tummarna!!!Mitt öga med cystan har otroligt nog sista fyra, fem dagarna varit BETYDLIGT bättre! Från en stor knöl på ögonvitan är det nu nästan bara lite skrovligt kvar. Och det stör mig inte varken visuellt eller att det skaver (förutom när ögat är trött eller torrt och för det har jag ögondroppar som hjälper).
Idag återbesök. Hoppas på bra besked!
Vilken använder du? Jag har bytt hur många ggr som helst för att slippa biverkningarna. Aldrig mer Bricanyl säger jag bara...
Mitt öga med cystan har otroligt nog sista fyra, fem dagarna varit BETYDLIGT bättre! Från en stor knöl på ögonvitan är det nu nästan bara lite skrovligt kvar. Och det stör mig inte varken visuellt eller att det skaver (förutom när ögat är trött eller torrt och för det har jag ögondroppar som hjälper).
Idag återbesök. Hoppas på bra besked!
Jag har Symbicort, Bricanyl och Pulmicort... jag regerar lite märkligt på bronkvidgande, hjärtat rusar (vilket givetvis inte är konstigt) och blir jättetrött...
Jag underhåller med Pulmicort, tar Symbicort på kvällen om det är en jobbig period (somnar direkt, jag kan använda det som sömnmedel) och Bricanyl på dagen om det blir akut (vilket jag försöker undvika, jag blir så trött). Tröttheten är alltså på den nivån att jag vågar inte köra bil. Eftersom jag reagerar lite märkligt har jag alla tre, det har visat sig att det är effektivast.
Fick du hjärtklappning av Bricanyl? Jag får det av 0,5 mg/dos men inte av 0,25 mg/dos. Så jag kan ta två puffar 0,25 men inte en av 0,5Vilken använder du? Jag har bytt hur många ggr som helst för att slippa biverkningarna. Aldrig mer Bricanyl säger jag bara...
Fick du hjärtklappning av Bricanyl? Jag får det av 0,5 mg/dos men inte av 0,25 mg/dos. Så jag kan ta två puffar 0,25 men inte en av 0,5