Jag trodde du menade att katten var väckarklockanMen vilken idiot tyckte att det var en smart idé att tillverka en vibrerande väckarklocka av ett glatt material utan något som klämmer fast den vid sängen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde du menade att katten var väckarklockanMen vilken idiot tyckte att det var en smart idé att tillverka en vibrerande väckarklocka av ett glatt material utan något som klämmer fast den vid sängen
Hon väcker mig aldrig, dvs jag sover för livligt och hon ligger väldigt sällan i sängen med migJag trodde du menade att katten var väckarklockan
Inte för att skryta, men var just sekunder ifrån att använda ansiktsvatten som munskölj.
Jag stannar inte vid oralhygien, min kära vän! Det har hänt att jag varit lite för nära att använda nagellacksremover som ansiktsvatten också!Jag smetade en gång efterbehandling till hårblekning på tandborsten. Vi kanske borde starta en ny serie produkter för oralhygien, du och jag?
Jag stannar inte vid oralhygien, min kära vän! Det har hänt att jag varit lite för nära att använda nagellacksremover som ansiktsvatten också!
Jag stannar inte vid oralhygien, min kära vän! Det har hänt att jag varit lite för nära att använda nagellacksremover som ansiktsvatten också!
Har någon form av hormonstorm och således en finne stor som en världsdel på hakan... Känner mig även som en svullen blåval mvh pmsig häxa
Jag smetade en gång efterbehandling till hårblekning på tandborsten. Vi kanske borde starta en ny serie produkter för oralhygien, du och jag?
Jag har använt hårborttagnings-creme som balsam
Jag har använt hårborttagnings-creme som balsam
Det... kan inte ha haft en positiv effekt på håret
Det goda livet med MS-trötthet. Typ som när jag ställde in äggkokaren i kylskåpet när jag skulle släppa ut katten.
För några veckor sedan så faceplantade jag när jag skulle försöka gå ner för en trappa, hakan blev rejält blå och svullen. Inte för att det just hjälper dig, men det kanske kan vara uppmuntrande att tänka på att man inte är värst, haha.Har någon form av hormonstorm och således en finne stor som en världsdel på hakan... Känner mig även som en svullen blåval mvh pmsig häxa