Alltså, jag har inte åkt bil eller buss sedan 11 mars och inte vistats bland folk sedan dess knappt. Känner mig lite som i Babe – en gris kommer till stan. Så det blir en STOR dag för den här tjejen att åka in till sjukhuset för att röntgas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har giona, oxis och bricanylJag har också Symbicort och Bufomix, kortverkande har jag bytt mot Buventol, hade Oxis ett tag också. Mådde pest och pina med Bricanyl, genomled hellre anfall typ.
Mitt öga med cystan har otroligt nog sista fyra, fem dagarna varit BETYDLIGT bättre! Från en stor knöl på ögonvitan är det nu nästan bara lite skrovligt kvar. Och det stör mig inte varken visuellt eller att det skaver (förutom när ögat är trött eller torrt och för det har jag ögondroppar som hjälper).
Idag återbesök. Hoppas på bra besked!
Jag bara "Men varför skickar hon ett cannabislöv?!"Håller tummarna!
Jag bara "Men varför skickar hon ett cannabislöv?!"
Uppdate ang ögat! Min cysta har i stort sett försvunnit! Ska fortsätta droppa ögat osv och det finns alltid en risk att den kommer tillbaka men ändå SKÖNT!
Det skrovliga är som jag förstod ngn slags ärrvävnad så den får jag nog leva med. Testade synen och ser tydligen som en hök. Hon bad mig läsa på en tavla två ggr. Andra gången tittade jag inte på tavlan och hon bara "fast du tittade ju inte nu". Jag bara "nej jag har redan sett den, jag kommer ihåg vad det står! Så jag fick även konstaterat att jag har "fotografiskt minne" som bonus
Vad har du för märklig cannabis hemma haha
Sel: "Någonting grönt? It must be weed!" Hjärntilt helt enkelt.
Man ser det man vill se osv
Jag bara "Men varför skickar hon ett cannabislöv?!"