Känns konstigt det här med att åka bil?? Se något annat än insidan av huset? Kommer kissa på mig av bara farten när jag är framme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis tittat på termometern och det är bara två grader ute. Jag vågar inte titta ut för att se om trädgården har klarat sig, tänk om allt har frusit!
Jag smetade en gång efterbehandling till hårblekning på tandborsten. Vi kanske borde starta en ny serie produkter för oralhygien, du och jag?
Det är lite intressant det här med hantverkare, vi har just nu en snickare och en elektriker i nya huset, snickaren känner jag ganska väl, vi har många olika kontaktpunkter och han har gjort mycket jobb åt oss genom åren. Elektrikern känner jag hyfsat, känner hans fru bättre och deras dotter lekte mycket med min dotter under ett par år. Till båda har jag sagt, "ring mig om det är något, jag har bara några minuter hit och arbetar fritt" Snickaren har än så länge inte ringt mig en enda gång, men maken typ fyra gånger om dagen, som ringer till mig så jag får åka och lösa vad det nu är. Elektrikern ringer till mig, och är nöjd med mina svar.
Så länge du inte äter det tillsammans - typ häller soppan över pajen - så tycker jag inte att det låter det minsta konstigt alls...... Snarare tvärtom, jag tycker att kombon soppa och en lite bastantare efterrätt funkar jättebra!Fick ryck och lagar just nu både körsbärspaj och thai soppa. Kombon är nog lite underlig men jag är sugen på soppa och jag har aldrig ätit körsbärspaj.
Jag som tänkte det var knasigt, men när du säger det så låter det ju smartSå länge du inte äter det tillsammans - typ häller soppan över pajen - så tycker jag inte att det låter det minsta konstigt alls...... Snarare tvärtom, jag tycker att kombon soppa och en lite bastantare efterrätt funkar jättebra!
Han har försökt "ring snurrfian direkt istället " men nej då är det inte så viktigt. Det är rätt intressant, maken har mindre koll, kan inte åka ifrån jobbet hur som helst och frågar ändå mig om hur vi vill ha det.Vad hander om din Make sager till honom att ringa till dig varje gang?