Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen men är fortfarande hög som en örn av alla må bra hormoner jag fick av ridlektion och eftergos med bästaste hästen.
Lär bli svårt att varva ner, vill helst dra på mig springkläderna och gå ut och springa hoppa och dansa. Får försöka kolla på lite videos och hoppas att kroppen kan lugna sig lite :D
 
Jag har käkat en miljard jordgubbar och sett på survival-program där en snubbe lever som vissa infödingstammar i olika världsdelar och klimat etc. Så himla coolt vilken kunskap det finns och vad mycket de an göra med så små medel!
Man får en lite större uppskattning för vad man har.
Märklig varningstext innan programmet som löd "Varning för nakna stammedlemmar/infödingar" typ. Det brukar väl normalt bara skrivas att det innehåller nakna människor. Spela roll vad för människor liksom..
 
På jobb. Ska snart åka och lämna mammas bil för invändig rekond.

Allmänt seg idag. Sambon är hemma med hundarna och ena hunden tycker jag är en stor idit som lämnar henne med sambon och det lilla yrvädret :rofl:

Ska hämta henne efter jobbet så hon får följa med ut till stallet och får en rejäl långpromenad :)

Blodsockret krånglade för mig igårkväll vilket gör att jag är lite seg idag. Men det är sol ute och hovslagaren kommer så jag är glad :D
 
Men vilken idiot tyckte att det var en smart idé att tillverka en vibrerande väckarklocka av ett glatt material utan något som klämmer fast den vid sängen :banghead::meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 330
· Visningar
37 004
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
967
Senast: Cattis_E
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
402
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp