Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag på rix MorronZoo. "Kroppsdel på k". Min hjärna skrek direkt "KUK". Jäkla tur att det inte var jag som tävlade i direktsändning...Kunde inte förmå mig att säga ordet ”snopp” till hunkig veterinär nyss. Allt blev pinsamt tills det fick heta ”kön” i stället. Alltså, orkar inte med mig själv ibland..
Idag på rix MorronZoo. "Kroppsdel på k". Min hjärna skrek direkt "KUK". Jäkla tur att det inte var jag som tävlade i direktsändning...
@Hoarfrost jag skrev detta vid lunchtid!!Jag som trodde att min tröja var onödigt varm att ta på sig idag då solen kom fram så varmt medan jag väntade på bussen imorse.
Det regnar hårt nu
Sitter i en park iklädd pyjamas och väntar på att konstnärshandeln intill ska öppna. Nyss åkte en polisbil förbi. Poliserna tittade skeptiskt på mig
Vaknade upp till en rejäl sågning av proffstyckare. Kontentan var väl att det är skillnad på hobby och riktig konst och att jag aldrig skulle komma längre än att måla östermalmstanters pudlar på beställning.
Sen körde han vidare på sin gedigna utbildning och erfarenhet inom konstbranschen och han skrev väl inte riktigt rakt ut men kontentan var väl ”du ska inte tro att du är något”. Han skrev även att han unnar mig likes på typ sociala media om jag blir glad av det men det betyder inte att det jag gör är konst.
Han är nog lite som Vivaldi och tänker att jag är Kicki Danielsson. Å andra sidan. Jävlar vilken pang-låt Papaya Coconut är!
Edit: nu gick Camilla Thulin förbi med sin hund och sneglade skeptiskt på mig
Kunde inte förmå mig att säga ordet ”snopp” till hunkig veterinär nyss. Allt blev pinsamt tills det fick heta ”kön” i stället. Alltså, orkar inte med mig själv ibland..
Sitter i en park iklädd pyjamas och väntar på att konstnärshandeln intill ska öppna. Nyss åkte en polisbil förbi. Poliserna tittade skeptiskt på mig
Vaknade upp till en rejäl sågning av proffstyckare. Kontentan var väl att det är skillnad på hobby och riktig konst och att jag aldrig skulle komma längre än att måla östermalmstanters pudlar på beställning.
Sen körde han vidare på sin gedigna utbildning och erfarenhet inom konstbranschen och han skrev väl inte riktigt rakt ut men kontentan var väl ”du ska inte tro att du är något”. Han skrev även att han unnar mig likes på typ sociala media om jag blir glad av det men det betyder inte att det jag gör är konst.
Han är nog lite som Vivaldi och tänker att jag är Kicki Danielsson. Å andra sidan. Jävlar vilken pang-låt Papaya Coconut är!
Edit: nu gick Camilla Thulin förbi med sin hund och sneglade skeptiskt på mig
Det vet du väl att konstnär är bara den som gått utbildning och deltagit i jurybedömd utställning.Men vad fan! Varför såg han det som sin uppgift att läxa upp dig? Helt sjukt ju!
Det voe väl annat om du sökt upp honom och bett om kritik. Annars håller man väl truten.
Tycke du är så jävla grym och det verkar jag ju inte vara ensam om. Konst ska väl väcka känslor. Och det tycker jag dina verk gör. Tycker dina ideer och kompositioner, färger etc är supersnygga.
Sen kanske inte det är hans kopp te. Men då kan väl han glo på och köpa konst han gillar.
Herregud!! Jag dööör!Du ligger i lä. Rejält i lä!
En vän var med sin hund till veterinären. Det var den vackraste man hon sett i hela sitt liv. Hon som aldrig blir stum blev just det. Tills hunden luktar veterinären i skrevet och hon med den röst hon brukar låtsasprata åt sin hund(dvs som att hunden pratar) på skoj med säger: "Gode gud, vilket läckert peeenis!!"
När hon insåg vad hon sa ville hon be veterinären avliva henne typ.
Han hade som tur var humor och garvade åt den galna människan.