Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska snart göra mig i ordning och åka på tandkontroll med min katt. Regnet vräker verkligen ner så är inte jättetaggad.
Nej verkligen inte. Är alltid rädd att hon har FORL även om jag inte tror hon har det den här gången heller. Helst skulle jag vilja avboka besöket och gömma mig under kudden men hennes tänder blir ju inte bättre av det så är bara att ta tag i det.Ja alltså inte att det regnar och jag förstår din oro, men skönt att du åker! Kattänder är inget roligt
Min var ju hos vet i onsdagsNej verkligen inte. Är alltid rädd att hon har FORL även om jag inte tror hon har det den här gången heller. Helst skulle jag vilja avboka besöket och glömma mig under kudden men hennes tänder blir ju inte bättre av det så är bara att ta tag i det.
Jag förstår din oro. När jag var hos vetrinären med hästen fick hästen en liknande diagnos.Nej verkligen inte. Är alltid rädd att hon har FORL även om jag inte tror hon har det den här gången heller. Helst skulle jag vilja avboka besöket och gömma mig under kudden men hennes tänder blir ju inte bättre av det så är bara att ta tag i det.
Usch vad tråkigtJag förstår din oro. När jag var hos vetrinären med hästen fick hästen en liknande diagnos.
Borde gå ut med hundarna men vädret är trist och jag är för en gångs skull vansinnigt opepp. De verkar känna detsamma i och för sig.
Man måste väl få ha sådana antar jag, och helgen var det ju rätt fullt upp. Jag gillar bara inte tanken på att bli en deprimerad soffsittare bara för att jag kan nu när jag inget jobb har, det känns alldeles för lätt hänt och alldeles för skrämmande!Jag har också en "göra minimalt-dag". Det känns rätt ok trots allt.
Har det inte regnat ännu hos dig? Isåfall kan jag informera att det kommer antagligen ett skyfallMensvärk och huvudvärk, det går inte fort att jobba i dag men skönt att få jobba i sin egen takt när det gör så ont.
Nu ska jag avsluta lite grejer och sen är det läge att fundera på om jag verkligen ska cykla till pappa i dag eller om jag tar pendeln. Ser ut att bli regn och jag har inga vettiga grejer för att cykla 17km i regn.
Har visserligen regnkläder, men då jag har alla ridkläder, skor, chaps, hjälm osv i stor ryggsäck (i tyg) som jag inte har något att dra över lär allt där bli blött. Vill för allt i världen inte att hjälmen ska "förstöras"
Har så himla stora komplicerade problem att fundera över i bland
Jodå, läs mitt senaste inlägg.Har det inte regnat ännu hos dig? Isåfall kan jag informera att det kommer antagligen ett skyfall
Oops.Alltså kan någon aspekt av mitt liv bara fungera någon gång? det verkar även som att folk omkring mig blir smittade av min kaosartade aura.
Bestämmer mig för att inte cykla. Slänger på mig kläder och drar iväg. Det regnar. Kommer på att shit stängde jag av spisen? Skyndar tillbaka. Jag hade så klart stängt av spisen.
Går mot tunnelbanan igen. Halvvägs dit vräker det ner så mycket att jag trots paraply är dyngsur framförallt om fötterna och armarna, och så blir jag orolig över grejerna i väskan.
Jag springer hem igen. Plockar på mig strumpor, andra ridbyxor och tröja. På med svart sopsäck över väskan. Hinner gå en bit innan jag måste vända tillbaka för jag vet inte om jag låst överlåset. Det hade jag så klart. På vägen till tunnelbanan snubblar en tant när jag kom upp bredvid och ramlar rakt ner i en lerig vattenpöl. Efter att ha försäkrat mig om att hon är ok och inte har långt hem går jag vidare.
Kommer till tunnelbanan dyngsur. Ett gäng tonåringar fjantar runt på perrongen med en boll. De ska på tunnelbanan och medan de fjantar sig med bollen ramlar en killes mobil ner på spåret. de hoppar på mig av alla personer medan jag går på tunnelbanan. De vill att jag ska göra något och killen vars mobil ramlat på spåret gråter hejdlöst.
Säger åt dem att gå till spärren och prata med dem.
Nu står jag på södra station dyngsur och fryser som en hund. Pendeln kommer om 12 minuter, sen är det 30 minuter färd innan jag går av, promenerar 10 minuter och sen äntligen kan gå in i värmen och ta av mig alla blöta kalla kläder. Går bra för mig
*host* Vaddå för sent, jag informerade alldeles lagom om tsunamin och inte alls efter att den hade sköljt över dig, som en äkta meteorolog ska göraJodå, läs mitt senaste inlägg.
Du kunde ha informerat lite snabbare